شناسهٔ خبر: 66659548 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

رشیدی کوچی: ۸درصد از ۹۲ درصد بزرگتر شده!

سایت جماران

«نگاهم بر این است که طرح صیانت در روز آخر مطرح نخواهد شد و تنها در دستور کار قرار گرفت. یک عده در کشور به این نتیجه رسیدند که هر چقدر مردم ناراضی‌تر باشند، کمتر پای صندوق می‌آیند و این امر به نفع آن‌ها است.»

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

چند هفته‌ای است که باز هم خبرهایی مبنی بر در دستور کار قرار گرفتن طرح صیانت به گوش می‌رسد، اما این بار با نام، رنگ و طرح جدید. 

در این خصوص جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها مجلس گفت: نگاهم بر این است که طرح صیانت در روز آخر مطرح نخواهد شد و تنها در دستور کار قرار گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که برانگیختن حساسیت و سماجت یا لجاجت با مردم از کجا نشات می‌گیرد؟ گفت: علتش این است که ۸ درصد از ۹۲ درصد بزرگتر شده است!

وی ادامه داد: یک عده در کشور به این نتیجه رسیدند که هر چقدر مردم ناراضی‌تر باشند، کمتر پای صندوق می‌آیند و این امر به نفع آن‌ها است، این اتفاق نیز در انتخابات مجلس افتاد و این دستاورد را برای ریاست جمهوری تقویت می‌کنند.

رشیدی کوچی در واکنش به این سوال که مشارکت ۸ درصد برای هر دولتی می‌تواند نکته منفی باشد اما چرا برخی آن را حماسه خواندند، گفت: به نظر من آن حماسه‌ای که از آن نام بردند برای دولت اتفاق افتاد، چرا که به هدف خود رسیدند و این مسیر را برای انتخابات ریاست جمهوری برنامه‌ریزی می‌کنند.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها در پاسخ به این سوال که آیا مجلس دوازدهم این قدرت را دارد که رو به روی برخی تصمیمات بایستد، گفت: من خیلی امیدی ندارم. شاید تک صداهایی وجود داشته باشد اما با ترکیبی که وارد مجلس دوازدهم شدند، جبهه‌ی تندرو تقویت خواهد شد.

نظر شما