شناسهٔ خبر: 66659459 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

اطلاع رسانی شفاف در راس برنامه اداره ارتباطات راه و شهرسازی باشد

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: باید سریع، شفاف، بدون بزرگ نمایی وصادقانه با مردم در ارتباط باشیم و اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی باید این مسائل را در اولویت خود قرار دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، رسول عطائی در دیدار با کارکنان اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی آذربایجان غربی که به مناسبت گرامیداشت هفته روابط عمومی برگزار شد، اظهار داشت: باید امانت‌داری در اطلاع رسانی را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم تا عموم مردم از فعالیت‌های مجاهدان راه و شهرسازی مطلع باشند.

وی ادامه داد: ارتباط با رسانه‌های استان از مسائل مهم در امر اطلاع رسانی است تا اخبار حوزه راه و شهرسازی بدون کم و کاستی در سطح جامعه منتشر شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: همکاران جوان و پرتلاش حوزه روابط عمومی توانستند یک عملکرد قوی را مدت کوتاهی ثبت کنند و باید این روند ادامه داشته باشد.

عطائی افزود: استفاده از روش‌های نوین و جوان گرایی عاملی برای رشد حوزه روابط عمومی در اداره کل راه و شهرسازی بوده و این روند با جدیت دنبال می‌شود.

وی تاکید کرد: توجه به این مسئله نیز ضروری است که گره گشایی از مشکلات ارباب رجوع و خدمت بی منت اولویت ماست و اداره ارتباطات و اطلاع رسانی نیز به عنوان رابط بین اداره کل و مردم در این بین نقش ویژه‌ای دارد.

نظر شما