شناسهٔ خبر: 66658607 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

ضرورت همکاری با سایر اعضای زیست‌بوم برای رشد تجارت الکترونیکی کشور

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی گفت: سیاست مرکز تتا حمایت از فعالیت جمعی کسب و کارها و پلتفرم‌ها مانند تشکل، انجمن، اتحادیه و نظایر آن بوده و هدف ایجاد تبادل نظر و همکاری تنگاتنگ بین سیاستگذاران دولتی و فعالین بخش خصوصی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سیتنا، امین کلاهدوزان در بازدید از شرکت ایرسا (پلتفرم سفر مارکت)، ضمن گفتگو با مدیران این مجموعه، گفت: مهم‌ترین وظیفه مرکز، حمایت از ایجاد فضای سالم رقابت و رشد کسب و کارهای نوآور در حوزه تجارت الکترونیکی است.

وی در ادامه افزود: صنعت گردشگری یکی از مزیت‌های ذاتی کشور ما است که تجارت الکترونیکی می‌تواند برای این مزیت ضریب بیشتری ایجاد کند.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در این بازدید با تاکید بر فعالیت پلتفرم‌های حوزه گردشگری در مسئله فروش بلیط، گفت: فعالیت پلتفرم‌ها در حوزه فروش و یا رزرو بلیط هواپیما، قطار و غیره به‌منظور صرفه‌جویی در وقت و هزینه یک خدمت مطلوب برای مردم است که باید توسعه داده شود.

وی در این گفتگو، تصریح کرد: سیاست مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، حمایت از فعالیت جمعی کسب و کارها و پلتفرم‌ها مانند تشکل، انجمن، اتحادیه و نظایر آن بوده و هدف ایجاد تبادل نظر و همکاری تنگاتنگ بین سیاستگذاران دولتی و فعالین بخش خصوصی است.

لازم به ذکر است در این گفتگو مدیرعامل مجموعه به طرح موضوعات و موانع موجود در مسیر این کسب و کار پرداخته و پیشنهادات تخصصی خود را برای توسعه فعالیت کسب و کارهای تجارت الکترونیکی در حوزه اقتصاد گردشگری را نیز ارائه داد.

انتهای پیام

نظر شما