شناسهٔ خبر: 66658408 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

وزش تندبادهای لحظه‌ای در خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به وقوع بارش‌های پراکنده تا روز جمعه گفت: در پی پیش‌بینی وزش باد از فردا تا روز جمعه در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی به صورت متوسط تا شدید، گاهی همراه با تندباد لحظه‌ای هشدار سطح زرد اعلام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان محمد سبزه‌زاری امروز _سه‌شنبه بیست و پنجم اردیبهشت_ بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، سامانه بارشی تا اواخر روز پنجشنبه به صورت متناوب سبب رگبار و رعدوبرق (بویژه مناطق شرقی و جنوب شرقی) و وزش بادهای متوسط تا نسبتاً شدید به همراه تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط و احتمال ریزش تگرگ در برخی از مناطق استان خواهد شد.

وی افزود: روز جمعه نیز بارش‌های خفیف در بخش‌های شمالی و شمال شرقی دور از انتظار نیست. شمال خلیج فارس نیز تا روز پنجشنبه مواج و در برخی از ساعات همراه با رگبار و رعدوبرق خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: در شبانه روز گذشته رامهرمز با ۳۹.۸ و ایذه و دزپارت با ۱۵.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده و اهواز به بیشینه دمای ۳۸.۵ و کمینه دمای ۲۵.۷ درجه سانتیگراد رسیده است.

گفتنی است، در پی پیش‌بینی وزش بادها از فردا تا روز جمعه در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی به صورت متوسط تا نسبتاً شدید گاهی همراه با تندباد لحظه‌ای هشدار سطح زرد اعلام شده است.

نظر شما