شناسهٔ خبر: 66657832 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

صدرنشینی ستاره استقلال در جدول بهترین پاسورهای لیگ برتر فوتبال 

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران با پاسی که روز گذشته برای هم تیمی خود فرستاد بار دیگر به صدر جدول بهترین پاسور های لیگ بازگشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، تیم‌ فوتبال استقلال تهران موفق شد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، فولاد خوزستان را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد تا آبی‌ها با ۶۰ امتیاز بالاتر از پرسپولیسِ ۵۹ امتیازی در صدر جدول قرار بگیرند.

یکی از بازیکنانی که در این فصل نمایش بسیار خوبی در استقلال داشته و توانسته در اکثر بازی‌ها به میدان برود، ابوالفضل جلالی مدافع - وینگر چپ استقلال است. این بازیکن روز گذشته نیز توانست زمینه ساز گل پیروزی بخش تیمش شود و با پاسی که به ایمان سلیمی داد باعث شد تا استقلال ۳ امتیاز این دیدار خانگی را به دست آورد.

جلالی در این فصل با «ریکاردو آلوز» برای رسیدن به عنوان بهترین پاسور لیگ برتر در رقابت قرار دارد و در حالی که وینگر تراکتور در این هفته موفق نشد پاس گلی را برای هم تیمی‌های خود فراهم کند، جلالی از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را برد و بار دیگر خود را به صدر جدول بهترین پاسورهای لیگ رساند.

در حال حاضر «ریکاردو آلوز» و ابوالفضل جلالی هرکدام با ۱۰ پاس گل مشترکا در صدر قرار دارند و در ۳ بازی آینده رقابت این دو بازیکن هم حساس خواهد بود.

نظر شما