شناسهٔ خبر: 66657496 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

فعالیت روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی در چهار حوزه تبیینی

رئیس اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: اداره روابط عمومی در سال ۱۴۰۲ در چهار حوزه اطلاع رسانی، ارتباطات، انتشارات و پویش مجازی به تشریح عملکرد و دستاوردهای اداره کل پرداخته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان شرقی علیرضا سپهری رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی علیرضا سپهری گفت: سال گذشته ۶۰۰ خبر از عملکرد معاونت‌های مختلف اداره کل تهیه شده و در رسانه‌های مکتوب، دیجیتال و فضای مجازی منتشر شده است.

وی افزود: ۴۵۰ خبر تولیدی و رویدادی هم در قالب گزارش خبری و تولیدی، مصاحبه و خبر مکتوب از صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی و شبکه‌های ملی صدا و سیما پخش شد.

رئیس اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی همچنین از اجرای برنامه‌های مشترک با صدا و سیما به منظور فرهنگ سازی رانندگی ایمن خبر داد و گفت: در سال گذشته ۲۵ قسمت برنامه سیمای راهبران (یول بیر) تهیه و روی آنتن شبکه استانی سهند رفت.

سپهری تهیه ۶۰ مورد کلیپ حرفه ای، بروز رسانی کانال‌های مجازی اداره کل و مستند سازی فعالیت‌های نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی را از فعالیت‌های اداره روابط عمومی در حوزه ارتباطات اعلام کرد.

وی همچنین تهیه ۷۰ مورد اینفوگرافی، ۱۰ مورد موشن گرافی و تهیه و نصب ۴۰ مورد بنر اطلاع رسانی جاده ای را از انتشارات یک ساله اداره روابط عمومی برشمرد.

سپهری در ادامه از اجرای موفق پویش "چشم به راهیم" در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: بیش از ۱۰ هزار نفر از مسافران و میهمانان در ورودی شهر تبریز از محل اجرای پویش بازدید کرده و لحظاتی را به استراحت و رفع خستگی پرداختند.

نظر شما