شناسهٔ خبر: 66657074 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معاون حقوقی و پارلمانی سازمان تامین اجتماعی خبر داد:

افزایش دو میلیونی بیمه شدگان تامین اجتماعی طی دو سال

معاون حقوقی و پارلمانی سازمان تامین اجتماعی خبر داد: موهبتی گفت: در دوره مدیریت جدید سازمان تامین اجتماعی موضوع افزایش بیمه‌شدگان عضو صندوق مورد توجه قرار گرفته و شاهد افزایش بیش از دو میلیون بیمه‌شده سازمان بودیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سرپرست معاونت حقوقی، مجلس و امور بین‌الملل سازمان تأمین‌اجتماعی، اظهار کرد: در دوره مدیریتی جدید تامین اجتماعی و به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مأموریت‌ها، موضوع افزایش بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌اجتماعی مورد توجه قرار گرفته و شاهد افزایش بیش از دو میلیون بیمه‌شده در سازمان تأمین‌اجتماعی بودیم. 

قائم موهبتی (سرپرست معاونت حقوقی، مجلس و امور بین‌الملل سازمان تامین اجتماعی)، با حضور در غرفه سازمان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: قطعاً یکی از مهمترین سیاست‌های سازمان، توسعه پوشش بیمه‌ای برای آحاد مختلف مردم است و عناوین متعدد و مختلف با ایجاد فرصت‌های جذاب برای دانشجویان، زنان خانه‌دار و اقشار مختلف، امکان بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای در سازمان فراهم شده است. 

وی ادامه داد: تغییر متغیرهای کلان جمعیتی بر وضعیت صندوق‌های بیمه‌گر پایه مؤثر است. در شرایط فعلی تلاش بر این است تا ضمن حمایت از فرهنگ خانواده و جوانی جمعیت، با تمرکز بر گروه‌هایی که فاقد پوشش بیمه‌ای هستند؛ امکان بهره‌مندی از پوشش بیمه‌ای برای تمامی اقشار فراهم شود. البته این‌که در این زمینه تعامل مؤثری برقرار شده و این افراد مجاب شوند؛ مستلزم استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای است. لذا جذب بیمه‌شدگان جدید هم از نظر کیفی و کمی کاری ارزشمند است که در طول دو سال اخیر اتفاق افتاده و با نرخ خوبی دنبال می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما