شناسهٔ خبر: 66657010 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

بیش از 4 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره «آسمون» رسید

دبیر جشنواره تولیدات فضای مجازی «آسمون» با اعلام خبر رسیدن بیش از 4 هزار اثر به این جشنواره گفت:‌ نوجوانان با استعداد زیادی در کشور از این جشنواره استقبال کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، این جشنواره که با محوریت حمایت از تولیدات فضای مجازی نوجوانان شکل گرفته فعالیت خود را از ابتدای فروردین‌ماه سال جاری شروع کرده است.
سید حمید امامی دبیر «آسمون» با تشریح جزئیات این جشنواره گفت: ۲۹ فرودین‌ماه متن فراخوان جشنواره «آسمون»‌ منتشر و فرآیند دریافت آثار در دبیرخانه شروع شد،‌ از همان ابتدا با توجه به اینکه جشنواره اولین دوره خود را تجربه می‌کرد برای نشان دادن ویژگی‌های یک اثر مطلوب به مخاطبمان تلاش خود را کردیم.
وی ادامه داد: طبیعتا آثاری که در ابتدای راه به ما رسیدند، مبتنی بر سلیقه مخاطب بودند،‌اما رفته رفته با شکل‌گیری کمپین جشنواره در «دیدیمون» آثار نوجوانان به دست ما رسید و تا کنون بیش از ۴ هزار اثر توسط مخاطبین ما آپلود شده است.
امامی با اشاره به شرایط جشنواره به تمدید فرصت ارسال آثار اشاره کرد و افزود: آخرین فرصت دریافت آثار درجشنواره «آسمون» ۱۵ اردیبهشت ماه بود که با پیشنهاد شورای سیاست‌گذاری و به دلیل کشف استعدادهای بیشتر و فرصت بیشتر نوجوانان تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد،‌ این فرصت به دلیل همزمانی ماه خرداد با امتحانات تمدید نخواهد شد.
دبیر جشنواره آسمون در پایان خاطرنشان کرد: تماشای آثار رسیده به این جشنواره بیشتر از قبل به ما ثابت کرد که استعداد نوجوانان در فضای مجازی منبعی است که در صورت تقویت و آموزش به نتیجه خوبی خواهد رسید.

جشنواره تولیدات نوجوانان در فضای مجازی «آسمون» از فرودین‌ماه شروع شده و فرصت ارسال آثار به آن تا پایان اردیبهشت‌ماه باقی است‌، اختتامیه این جشنواره نیز در ایام عید بزرگ غدیر خم برگزار خواهد شد.

نظر شما