شناسهٔ خبر: 66656913 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نیروی هوایی ارتش آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی است

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش به پشتوانه جوانان ولایتمدار، آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی بوده و با قدرت در مقابل دشمنان ایستاده است.

صاحب‌خبر -

*** نیروی هوایی ارتش آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر سرتیپ واحدی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و فرماندهان اسبق این نیرو در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، اظهار داشت: امروز بحمدالله نیروی هوایی ارتش به برکت حضور و زحمات پیشکسوتان بسیار آماده‌تر از قبل برای انجام هر مأموریتی است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: کارکنان جوان نیروی هوایی با الگوگیری از پیشکسوتان این نیرو که در دفاع مقدس خوش درخشیدند در این برهه از زمان در بهترین وضعیت در حال انجام مأموریت و از آمادگی بسیار خوبی برخوردار هستند.

امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه جوانان ما در این نیرو با عشق و با ولایتمداری کامل در خدمت انقلاب و نظام هستند، عنوان کرد: نیروی هوایی به پشتوانه جوانان این نیروی ولایتمدار امروز آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی بوده و با قدرت در مقابل دشمنان ایستاده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت جانفشانی پیشکسوتان ما در دفاع مقدس به خصوص خلبانان شجاع نیروی هوایی به وجود آمده است، گفت: لازمه قدردانی از پیشکسوتان رسیدن به شناخت کافی در مورد این عزیزان است که چگونه در دوران جنگ در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و دوران پرافتخار ما را امروز رقم زدند.

نظر شما