شناسهٔ خبر: 66656713 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

برگزاری جشنواره‌های «ترنم فتح» و «تئاتر سنگر» در استان مازندران

«ایرانمهر» از برگزاری هفتمین دوره جشنواره استانی «ترنم فتح» و پنجمین دوره جشنواره استانی «تئاتر سنگر» در استان مازندران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «روح الله ایرانمهر» معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در جلسه هماهنگی هفتمین دوره جشنواره استانی «ترنم فتح» و پنجمین دوره جشنواره استانی «تئاتر سنگر» به اهمیت «تئاتر سنگر» در محیط نظامی پرداخت و اظهار داشت: این هنر می‌تواند در انتقال مفاهیم ارزشی  و حماسی به نسل جوان تأثیرگذار باشد.

ایرانمهر با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش صخنه‌ای و خیابانی برگزار می‌شود، زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره را هفته دفاع مقدس اعلام کرد.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال اثر به جشنواره «تئاتر سنگر» نیمه شهریور اعلام می‌شود، عنوان کرد: همزمان با هفتمین دوره جشنواره استانی «ترنم فتح» از برگزیدگان پنجمین دوره جشنواره استانی «تئاتر سنگر» نیز تقدیر خواهد شد.

این مسئول با با بیان اینکه همچنین جشنواره «ترنم فتح» به صورت میدانی با اجرای گروه‌های موزیک نظامی برگزار می‌شود، گفت: دبیرخانه این جشنواره از امروز در استان مازندران آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما