شناسهٔ خبر: 66656374 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

جانشین سپاه نینوا:

راهبرد اصلی دشمن در جنگ شناختی،تسخیر قلب و تغییر الگوهای زندگی می باشد/بسیج به‌عنوان یک نیروی مقاومتی، از اعماق مردم به وجود آمده است

سردار سیدموسی حسینی گفت: بسیج به‌عنوان یک نیروی مقاومتی، از اعماق مردم به وجود آمده و در زمینه‌های مختلف از جمله حفظ امنیت، توسعهٔ عمرانی، رفع محرومیت‌ها و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و جنگ نرم، موفق عمل کرده است.

صاحب‌خبر -

راهبرد اصلی دشمن در جنگ شناختی،تسخیر قلب و تغییر الگوهای زندگی می باشد/بسیج به‌عنوان یک نیروی مقاومتی، از اعماق مردم به وجود آمده است

سردار سیدموسی حسینی جانشین سپاه نینوا در جشنواره مالک‌اشتر ناحیه مقاومت بسیج سپاه مراوه‌تپه اظهار داشت: هدف اصلی جشنواره مالک‌اشتر، انتخاب برترین‌ها از بین سپاهیان و بسیجیان است. بسیج در دو زمینهٔ شریعت و پیروی از ولایت‌فقیه حرکت می‌کند.

 وی افزود: بسیج به‌عنوان یک نیروی مقاومتی، از اعماق مردم به وجود آمده و در زمینه‌های مختلف از جمله حفظ امنیت، توسعهٔ عمرانی، رفع محرومیت‌ها و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و جنگ نرم، موفق عمل کرده است.

 جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت: راهبرد اصلی دشمن در جنگ شناختی، به دست آوردن کنترل ذهن و اندیشه، تسخیر قلب و تغییر رفتارها و الگوهای زندگی است، تا از طریق این جنگ، تغییرات ساختاری را فراهم آورد.

 حسینی در تشریح عملیات وعده صادق نیز اظهار کرد: زمانی که رژیم صهیونیستی به کنسولگری ما در دمشق حمله کرد، عملاً به سرزمین ما تجاوز کرد و ما حق قانونی پاسخ داشتیم.

 وی ادامه داد: عملیات «وعده صادق»، یک تصمیم ملی تاریخی بود که توانست سیستم‌های دفاعی رژیم صهیونیستی و همچنین کشورهای امریکا و هم‌پیمانانشان را شکست دهد.

 در پایان این جشنواره، برترین‌ها در سپاه و بسیجیان مراوه‌تپه تجلیل شدند.

 انتهای خبر/

نظر شما