شناسهٔ خبر: 66655736 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

راه‌اندازی مرکز آموزش تخصصی کوهستان در خلخال

رئیس جمعیت هلال‌احمر خلخال از راه‌اندازی مرکز آموزش‌های تخصصی کوهستان در خلخال خبر داد.

صاحب‌خبر -

راه‌اندازی مرکز آموزش تخصصی کوهستان در خلخال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سید جواد یحیی‌زاده با حضور در جمع مدیر و کارکنان جمعیت هلال‌احمر خلخال که به مناسبت گرامی داشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال‌احمر اظهار داشت: تلاش مجموعه جمعیت هلال‌احمر شامل مدیر معاون، کارکنان و همچنین امدادگران و نجاتگران در امور مختلف کاهش آلام بشری، امدادرسانی به آسیب‌دیدگان حوادث و یا در راه ماندگان در خور تجلیل و تقدیر است.
فرماندار خلخال با اشاره به اهمیت آموزش‌ها در کاهش آسیب و درزمان مواجهه با حوادث قهری خواستار تقویت بخش آموزش و استمرار آموزش‌های عمومی جمعیت هلال‌احمر در بین مردم مناطق روستایی این شهرستان شد.
حجت‌الاسلام عبدالاحد بابایی رئیس جمعیت هلال‌احمر خلخال نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این جمعیت در طول سال گذشته افزود: در بخش آموزش جمعیت هلال‌احمر خلخال یکی از شهرستان‌های سرآمد استان اردبیل است.
وی از راه‌اندازی مرکز آموزش‌های تخصصی کوهستان در خلخال خبر داد و اظهار داشت: با تلاش‌های صورت‌گرفته در مرحله پایانی راه‌اندازی سایت آموزش تخصصی کوهستان در این شهرستان هستیم.
رئیس جمعیت هلال‌احمر خلخال افزود: با راه‌اندازی این سایت نه‌تنها نیازی به اعزام نیروهای جمعیت هلال‌احمر برای آموزش این دوره به استان‌های دیگر کشور نخواهد بود؛ بلکه حضور نیروهای جمعیت سایر مناطق کشورمان در خلخال ظرفیت مناسبی برای توسعه خلخال است.

نظر شما