شناسهٔ خبر: 66655397 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ۵۹۸ | لینک خبر

کتاب

کتاب

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری 598، کتاب "حماسه‌خوان خمینی" نوشته حجت‌الاسلام دکتر محمدمهدی بهداروند، طی مراسمی در حاشیه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی شد.

کتاب "حماسه‌خوان خمینی" نوشته‌ی دکتر حجت الاسلام بهداروند، که به خاطرات حاج صادق آهنگران در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می‌پردازد، در دوشنبه 24 اردیبهشت ماه 1403 در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی شد.

این مراسم با حضور راوی کتاب، حاج صادق آهنگران، نویسنده اثر، دکتر بهداروند، مهمان ویژه برنامه دکتر محمدرضا سنگری و جمعی از یادگاران دفاع مقدس در مصلی بزرگ امام خمینی برگزار گردید.

این کتاب با خاطره اولین حماسه‌خوانی حاج صادق آهنگران در جماران شروع و با رحلت حضرت امام‌خمینی (ره) به پایان می‌رسد.

این کتاب در نوزده فصل تدوین شده است.

دو فصل پایانی کتاب با عنوان "در رثای یاران" و "از چشم یاران" شامل یادداشت‌های حاج صادق آهنگران در مورد دوستان و همرزمان و فصل بعدی یادداشت‌های دوستان و شخصیت‌ها در مورد ایشان است.

کتاب

حاج صادق آهنگران از مداحان برجسته کشورمان است که در دوران دفاع مقدس با نوحه‌ها و مرثیه‌سرایی‌های حماسی خود، روحیه رزمندگان را تقویت می‌کرد.

دکتر حجت الاسلام بهداروند نیز از نویسندگان شناخته‌شده در حوزه دفاع مقدس است که تاکنون آثار متعددی را در این زمینه به رشته تحریر درآورده است.

کتاب

نظر شما