شناسهٔ خبر: 66655306 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

معاون علم و فناوری رئیس جمهوری در سفر به قزوین عنوان کرد:

امکان سرمایه گذاری در شرکت های دانش بنیان فراهم است

دهقانی فیروز آبادی گفت: با توجه به این که قانون جهش تولید سال ۱۴۰۱ مصوب شده و اجرا می شود تسهیلات خوبی را در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار داده ایم و امکان سرمایه گذاری مهیا شده است.

صاحب‌خبر -

قزوین_ به گزارش بسیج، روح الله دهقانی فیروزآبادی در سفر به قزوین طرح توسعه شرکت مواد شیمی مکرر را افتتاح کرد. 

فیروزآبادی در حاشیه این مراسم گفت: ارزش افزوده واقعی و فرایندهای دانش بنیان را مورد توجه قرار دهید تا موفقیت‌ها بیشتر شود. 

حمایت از شرکت های دانش بنیان توسعه محور را جدی گرفته ایم

وی افزود: دانش فنی بسیار مهم است و این که از یک مواد اولیه به مواد ارزشمند برسید و از تجهیزات مدرن استفاده کنید حمایت لازم صورت خواهد گرفت تا ماشین الات و دستگاه های تکراری را نوسازی کنید.

فیروزآبادی همچنین پس از افتتاح بیان کرد: با توجه به این که قانون جهش تولید سال ۱۴۰۱ مصوب شده و اجرا می شود تسهیلات خوبی را در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار داده ایم و امکان سرمایه گذاری مهیا شده است. 

وی افزود: معاونت علم و فناوری گاهی مستقیم و با تخصیص ارز واردات و برخی جاها در تامین اعتبار مالیاتی تحقیقاتی و سرمایه گذاری به شرکت ها کمک کند.

فیروز آبادی تصریح کرد: در حوزه آرندی می توانید برای پروژه های آینده خود اعتبار مالیاتی دریافت کنید و پیوندهای واحدهای، صنعتی را با پارک ها با استفاده از حمایت های تشویقی تقویت کنید. 

وی افزود: کمک های معاونت علم و فناوری به شرکت های دانش بنیان می تواند در صورت ارتباط مستقیم شما بیشتر شده و به شما کمک کند.

فیروز آبادی تصریح کرد: باید تصمیمات مدیریتی برای حکمرانی دانش بنیان گرفته شود و تکنولوژی حکمرانی را جدی بگیریم. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

نظر شما