شناسهٔ خبر: 66655247 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رویداد ملی آواها و نواهای رضوی در تربت جام برگزار شد

رویداد ملی آواها و نواهای رضوی در تربت جام برگزار شد

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ صادق شریفی نسب رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تربت جام، ضمن تبریک ایام خجسته دهه کرامت و ولادت با سر سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: این رویداد با هدف تجلیل و حمایت از پیشکسوتان عرصه موسیقی مقامی شرق و جنوب خراسان و ثبت و ضبط آثار فاخر و ارزشی با همکاری بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام برگزار شد.

فرماندار شهرستان تربت جام آقای مهندس جمشیدی در این مراسم گفت: تربت جام یکی از قطب‌های موسیقی مقامی در کشور است و اساتید و بزرگان موسیقی این منطقه نزدیک به نیم قرن در حوزه موسیقی مقامی و فعالیت‌ های ارزشی کار کرده‌اند. باید قدر این اساتید و بزرگان موسیقی این شهرستان را بدانیم.

در ادامه پرتره رنگ روغن جناب آقای مهندس جمشیدی توسط مدیر کانون بسیج هنرمندان تربت جام استاد یاور سادات الحسینی اجرا و به ایشان اهدا شد و به ۲۰ نفر از اساتید حوزه موسیقی مقامی شهرستان در قالب ۱۰ گروه به عنوان یک نوازنده و یک خواننده ارادت خود را به ساحت مقدس امام رضا علیه السلام نشان دادند و شعرهایی رو در منقبت امام رضا علیه السلام خواندند.

این مراسم با استقبال خوب مردم شهرستان تربت جام برگزار شد و در پایان هم با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه از اساتید شهرستان تجلیل به عمل آمد.


روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی

نظر شما