شناسهٔ خبر: 66655064 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

عزیمت ۵۶۶۲ زائر به مشهد مقدس در دهه کرامت از پایانه‌های اصفهان

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: ۵۶۶۲ نفر در دهه کرامت با ۲۳۰ دستگاه اتوبوس از پایانه‌های اصفهان به مشهد سفر کردند.

صاحب‌خبر -

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه در دهه کرامت بیشتر سفرها از پایانه‌ها به مقصد قم و مشهد است، اظهار کرد: سال گذشته ۱۸۴ هزار و ۴۲۲ زائر با ۷۵۷۲ دستگاه اتوبوس به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ۵۶۶۲ نفر در دهه کرامت با ۲۳۰ دستگاه اتوبوس از پایانه‌های اصفهان به مشهد مقدس سفر داشتند، افزود: در پایانه‌های این کلان‌شهر توجه ویژه به موضوع زیارت وجود دارد، از این‌رو کانون خدمت رضوی رهپویان آسمان هشتم فعالیت خود را آغاز کرده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه یکی از اقدامات شاخص در این ایام بدرقه زائران علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) است، تصریح کرد: برگزاری چهارشنبه‌های امام رضایی یکی از اقدامات ویژه این دوره است که از سال گذشته تاکنون بالغ‌بر ۸۸۶۶ زائر در روز چهارشنبه با ۱۴۱ دستگاه اتوبوس و با بدرقه ۳۵۰ نفر خادم‌یار رضوی راهی مشهد مقدس شدند.

توکلی تصریح کرد: روز ولادت حضرت معصومه (س) با حضور ۳۱۳ نفر از دختران زینبی برنامه‌های ویژه برگزار و با استقبال بسیار خوب مسافران همراه شد، همچنین در چایخانه حضرت رضا (ع) با حضور خادم‌یاران رضوی با نبات و چای متبرک از مسافران پذیرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات دهه کرامت با مدیریت آستان قدس رضوی همراهی ما در گذر چهارباغ در غرفه کانون خدمت رضوی زیارت است که اقدامات ویژه انجام شده در پایانه‌ها به نمایش گذاشته می‌شود، این نمایشگاه از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۲:۰۰ دایر است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان اظهار کرد: ممکن است شهروندان برای تهیه بلیت مشهد مقدس با مشکل مواجه شده باشند که هماهنگی لازم با اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای انجام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه متقاضی سفر به مشهد مقدس زیاد است، توصیه می‌کنم شهروندان زمان سفر خود را مدیریت و زمان برگشت را نیز مشخص کنند.

نظر شما