شناسهٔ خبر: 66654629 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ترویج سیره امام رضا (ع) بهترین راهبرد برای مقابله با تهاجم دشمنان

خبرگزاری صدا و سیما

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: فرهنگ رضوی و ترویج سیره امام رضا (ع) بهترین راهبرد برای مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان علیه ارزش‌های دینی و اسلامی است.

صاحب‌خبر -

                                                        ترویج سیره امام رضا (ع) بهترین راهبرد برای مقابله با تهاجم دشمنان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در دیدار با کاروان زیر سایه خورشید و خدام حرم مطهر رضوی با بیان اینکه فرهنگ رضوی و ترویج سیره امام رضا (ع) بهترین راهبرد برای مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان علیه ارزش‌های دینی و اسلامی ماست، گفت: حضور پرچم و خدام حرم رضوی پیام‌آور کرامت و لطف امام رضا (ع) به مردم استان ایلام است.

وی با بیان اینکه دهه کرامت فرصتی برای بازگشت انسان به ارتباط با خداوند متعال و توسل به حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) است، افزود: این نعمت بزرگی است که کشور و مردم ما از وجود نورانی این بزرگواران بهره‌مند هستند.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه امام رضا (ع) آفتاب تابناک و حجت خدا برای تمام بشریت است، اضافه کرد:حضور خدام رضوی و پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) در استان به طور قطع آثار و برکات بسیار ارزشمندی به دنبال خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به تأسی از سیره و روش ائمه اطهار (ع) شکل گرفته است، یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران از محبت و نگاه اهل بیت (ع) بهره‌مند است و ما وظیفه داریم که با دقت در پرتو ائمه اطهار (ع) نقش‌آفرینی در راستای توسعه و ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلاب تلاش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با بیان اینکه امروز صدای استکبارستیزی و دفاع از ملت‌های مظلوم مردم ایران در دنیا فراگیر شده است، مطرح کرد: امروز شعار مرگ بر آمریکا با زبان فارسی طنین‌انداز شده است و این امر به برکت تاسی از سیره ائمه اطهار (ع) است.

نظر شما