شناسهٔ خبر: 66653698 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

سخنگوی قوه قضاییه: فعلا یک حکم زیباکلام اجرایی شد/ باید بررسی کنیم که ایشان در راه نمایشگاه کتاب بازداشت شده یا خیر

اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه آیا دستگیری صادق زیباکلام در راه نمایشگاه کتاب صحت دارد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: باید این موضوع بررسی شود، اما تا آنجا که می‌دانیم خود آقای زیباکلام از حُکم خبر داشته‌ و خودش را به اجرای احکام معرفی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، سخنگوی قوه قضاییه با قانونی خواندن بازداشت و زندانی شدن صادق زیباکلام، اظهارداشت: باید بررسی کنیم که ایشان در راه نمایشگاه کتاب بازداشت شده یا خیر.

اصغر جهانگیر در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی یاسوج و در جمع رسانه ها گفت: آقای صادق زیباکلام مطابق قانون دستگیر شده و خودش هم از این موضوع اطلاع داشت.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه آیا دستگیری صادق زیباکلام در راه نمایشگاه کتاب صحت دارد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: باید این موضوع بررسی شود، اما تا آنجا که می‌دانیم خود آقای زیباکلام از حُکم خبر داشته‌ و خودش را به اجرای احکام معرفی کرد.

سخنگوی قوه قضاییه با تاکید بر اینکه‌ دستگیری‌ ایشان مطابق قانون بود چون محکومیت قبلی داشت، یادآورشد: با توجه به اینکه حکم آقای زیباکلام قطعی شده بود به مرحله اجرا درآمد و یکی از سه حکم قطعی، اجرایی شد.

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما