شناسهٔ خبر: 66653523 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

محکومیت ۱۸ میلیاردی قاچاقچیان سوخت در زابل

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از محکومیت ۱۸ میلیارد و ۱۶۴ میلیون ریالی قاچاقچیان سوخت در زابل خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، منصور انصاری گفت: پرونده خرید و فروش ۲۵ هزار لیتر نفت کوره خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش چهار میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی زابل رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده علاوه بر ضبط سوخت، متهم ردیف اول را برای خرید سوخت از نوع یارانه‌ای خارج از ضوابط تعیینی دولت به پرداخت ۹ میلیارد و ۸۲ میلیون ریال جریمه نقدی معادل دو برابر ارزش ریالی سوخت قاچاق محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: شعبه همچنین متهم ردیف دوم را برای فروش سوخت از نوع یارانه‌ای خارج از ضوابط تعیینی دولت به پرداخت ۹ میلیارد و ۸۲ میلیون ریال جریمه نقدی معادل دو برابر ارزش ریالی سوخت قاچاق و در مجموع متهمان را به پرداخت ۱۸ میلیارد و ۱۶۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
وی تصریح کرد: متهم ردیف دوم این پرونده، سوخت یارانه‌ای را با بارنامه صوری و بدون اطلاع صاحب اصلی نفت کوره اقدام به فروش در بازار آزاد کرده است.
انصاری گفت: پلیس آگاهی شهرستان هامون، این تخلف را از یک دستگاه خودروی نفتکش که در حال تخلیه نفت کوره در کارگاه صنعتی بود کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

نظر شما