شناسهٔ خبر: 66652270 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نامه مدیرعامل چادرملو به رئیس فدراسیون فوتبال

مدیرعامل باشگاه چادرملوی اردکان نامه‌ای اعتراض آمیز نسبت به رای کمیته استیناف به رئیس فدراسیون فوتبال نوشت.

صاحب‌خبر -

نامه مدیرعامل چادرملو به رئیس فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در پی رای عجیب کمیته استیناف مبنی بر ۳ بر صفر شدن نتیجه دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجرسپاسی، علی عطایی مدیرعامل باشگاه چادرملو اردکان نامه‌ای در اعتراض به این رای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نوشت. 

در این نامه آمده: همان‌گونه که مستحضرید پس از کش و قوس‌های فراوان کمیته استیناف رای تجدید نظر بازی استقلال ملاثانی و فجرشهیدسپاسی شیراز را اعلام و علی‌رغم آرا و مستندات کمیته محترم انضباطی، مبادرت به نقض آن و اعطای هدیه ۳ امتیازی به فجر نمودند؛ آن هم در کوران رقابت‌های لیگ دسته اول آزادگان و در شرایطی که ۴ تیم در رقابت تنگاتنگ برای صعود به لیگ برتر هستند.

باشگاه ورزشی چادرملو اردکان به عنوان یکی از ۸ تیم باقیمانده در جام حذفی و همچنین یکی از ۴ تیم دارای شانس صعود در لیگ دست اول، به شدت نسبت به این رای شائبه‌برانگیز علی رغم رای اولیه اعتراض دارد و معتقد است این رای موجب دلسردی مردم شریف و نجیب استان یزد و شهرستان اردکان خواهد بود.

بر همین اساس از آن مقام محترم به عنوان متولی فوتبال کشور تقاضا دارم به طور ویژه به این پرونده ورود کرده و اجازه ندهید روح رقابت و مبارزه در فوتبال ایران کشته شود. این گونه‌ها رای‌ها راه را برای اتفاقات مشابه در آینده باز کرده و موجب ترویج اعمال شبهه‌برانگیز در فوتبال خواهد بود. باشگاه چادرملو اردکان تاکنون پایبند به فوتبال پاک و خواهان تعیین نتایج در داخل زمین بوده و این پایبندی را به کامل‌ترین شکل ممکن اثبات نموده است.

از جنابعالی به عنوان رکن عالی تصمیم گیری در فوتبال ایران و به منظور زنده نگه داشتن روح رقابت خواهشمند است دستور فرمایید تجدید نظر ویژه در این رای عجیب صورت پذیرد. پیشاپیش از بذل عنایت حضرت‌عالی کمال قدردانی را دارد.

نظر شما