شناسهٔ خبر: 66651679 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در گفت و گو با ایلنا عنوان شد:

سقوط قیمتی خودروهای چینی در پی حادثه اتوبان قم

در گفت و گو با ایلنا عنوان شد: به گفته رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران حادثه‌ای که اخیرا برای یکی از محصولات چینی اتفاق افتاد به ریزش قیمت انواع خودرو های چینی در بازار انجامیده است.

صاحب‌خبر -

 اسد کرمی رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران در گفت‌وگو با ایلنا درباره آخرین تغییرات قیمت انواع خودرو در بازار گفت: مهم ترین تغییری که در قیمت انواع خودرو در روزهای گذشته اتفاق افتاده مربوط به خودروهای مونتاژ چینی است.

وی افزود: قیمت این خودروها در روزهای گذشته کاهش چشمگیری داشته و این اتفاق برآمده از حادثه ای است که اخیرا برای خودروی X55 محصول مدیران خودرو در اتوبان قم اتفاق افتاده است.

کرمی تصریح کرد: این حادثه در نوع خود وحشتناک بود زیرا محور اصلی عقب از اتاق خودرو جدا شده بود؛ این اتفاق برای افکار عمومی زنگ خطری است و آنها را متوجه مشکلات جدی در مورد خودروهای مونتاژی چینی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در پی این اتفاق قیمت انواع خودروی چینی چه تولید مدیران و چه تولید دیگر خودروسازان تا ۱۰ درصد افت داشته است.

رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی تهران اظهار کرد: قیمت خودروهای X55 مدیران خودرو بیش از ۴۰ درصد افت کرده و به واقع در حال حاضر هیچ کس حاضر به خرید آنها نیست.

وی گفت: هرچند مدیران خودرو به دارندگان این مدل خودرو اعلام کرده که در یک بازه زمانی بیست روزه با حضور در این شرکت مشکل آنها را حل می‌کند اما راهکار آن عملیاتی نیست و این مشکل باید از طریق سازمان استاندارد پیگیری شود.

کرمی اضافه کرد: در حال حاضر بازار خودروهای چینی بازاری آشفته است اما قیمت دیگر انواع خودروهای تولید داخل و قیمت خودروهای وارداتی در هفته‌های اخیر تغییر قابل توجه و پایداری نداشته است.

انتهای پیام/

نظر شما