شناسهٔ خبر: 66651334 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

مطالبات و دغدغه‌های دختران را می‌شنویم

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: از سال گذشته ویترین دخترانه برای مطالبات، چالش‌ها و دغدغه‌هایشان در فضای مجازی راه‌اندازی شد تا در آنجا برخی از مطالباتشان را به ما برسانند.

صاحب‌خبر -

انسیه خزعلی، در مراسم جشن ویژه روز دختر ضمن عرض تبریک فرارسیدن دهه کرامت، ولادت حضرت معصومه (س)  و روز دختر، خطاب به دختران دانش‌آموز در این مراسم گفت: من، نماینده شما در هیئت دولت هستم و وظیفه دارم حافظ بسیاری از منافع شما باشم

وی با بیان اینکه هیئت دولت در سفرهای استانی بخشی از بودجه خود را به دانش‌آموزان اختصاص داده است، افزود: ما در سفرهای استانی برای بازماندگان از تحصیل، دختران عشایری و روستایی برنامه و اعتبار ویژه‌ای را اختصاص می‌دهیم. همچنین، برای دغدغه‌های ذهنی، چالش‌های فکری و مطالباتی که دانش‌آموزان از دولت دارند، تلاشمان این است که همه این موارد را بشناسیم و برای برآورده شدن آن‌ها تا جایی که توان داریم و امکانات کشور اجازه می‌دهد حرکت‌هایی داشته باشیم.

خزعلی تصریح کرد: از سال گذشته ویترین دخترانه برای مطالبات، چالش‌ها و دغدغه‌هایشان در فضای مجازی راه‌اندازی شد تا در آنجا برخی از مطالباتشان را بتوانند دریافت کنند و برخی پیام‌ها و خواسته‌هایشان را به ما برسانند.

معاون رئیس‌جمهور: برای شنیدن نظرات، دغدغه نخبگان و کسانی که استعداد ویژه‌ای دارند، آماده هستیم و رویدادهای ویژه‌ای را نیز برگزار کرده‌ایم و البته رویدادهای بیشتری هم در راه است.

وی افزود: شما دختران رهبران آینده و مدیران آینده کشورمان هستید و طبق شعار زیبای این برنامه، آینده شبیه شماست و به شما تعلق دارد.

گفتنی است جشن بزرگ «فردامون» با حضور ۳۰۰۰ دختر دانش‌آموز و جمع کثیری از دختران آینده ساز کشور در محل سالن شهید افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد.

نظر شما