شناسهٔ خبر: 66651240 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تیم منتخب هفته بیست و هفتم لیگ برتر: سهم مساوی سرخابی‌]ا

استقلال و پرسپولیس هرکدام دو سهمیه در تیم منتخب هفته بیست و هفتم دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، روز دوم از هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال در حالی برگزار شد که استقلال با پیروزی برابر فولاد صدر را از پرسپولیس پس گرفت تا رقابت سرخابی‌های پایتخت برای قهرمانی در هفته‌های آینده ادامه داشته باشد، اما در پایین جدول نتایجی رقم خورد که فولاد و استقلال خوزستان هر دو، یک گام دیگر به سقوط نزدیک‌تر شدند.

 

تیم منتخب هفته بیست و هفتم لیگ برتر به شرح زیر است:

 

دروازه‌بان: علیرضا بیرانوند (پرسپولیس)

گلر با تجربه پرسپولیس روز فوق العاده‌ای مقابل هوادار پشت سر گذاشت و توانست با واکنش‌های خوب خودش خصوصاً روی دو موقعیت صد در صد گل تیم حریف دروازه‌اش را نجات داده و یکی از عوامل مهم پرسپولیس در سه امتیاز مهمی بود که در هفته بیست و هفتم کسب کرد و در کورس باقی ماند. 

 

مدافع: وحید محمدزاده (نساجی)

دوری طولانی مدتی از میادین داشت، اما در بازگشت به ترکیب و خط دفاعی نساجی عملکردی داشته که شرایط خوبی برای عقب زمین این تیم به وجود آورده ولی کار ویژه او در دقیقه 3 دیدار با استقلال خوزستان بود.

 

مدافع: ایمان سلیمی (استقلال)

ایمان سلیمی که در طول بازی با فولاد نمایش مطمئنی در خط دفاعی داشت و کم‌اشتباه ظاهر شده بود، بارها از حملات حریف جلوگیری کرد و بازیکن برتر در دوئل‌های هوایی بود که توانست با یک پرش هم گل ارزشمندی برای تیمش در مسیر قهرمانی بزند.

 

 

 

مدافع: فریبرز گرامی (ذوب‌آهن)

 

گره‌گشای کار ذوب‌آهن در دیدار مقابل پیکان که نتوانستند نمایش چندان هجومی داشته باشند، شلیک تماشایی فریبرز گرامی از نقطه وسط زمین بود که توانست در لحظات پایانی نیمه نخست از جلو آمدن محمد ناصری استفاده کرده و با ضربه دقیق توپ را به پشت او بفرستد و به تور دروازه بچسباند

 

مدافع: ابوالفضل جلالی (استقلال)

بارها با فرارهای سریع از جناح چپ زمین خط دفاعی فولاد را آزار داد و موقعیت‌سازی کرد که یک ارسال او از کرنر منجر به گل سه امتیازی و صدرنشینی تیمش شد. جلالی با مهار بازیکنان کناری فولاد نگذاشت از سمت او خطر جدی شکل بگیرد

 

هافبک‌: گوستاوو واگنین (تراکتور)

تراکتور در شرایطی مقابل گل گهر به برد رسید که اولین پنالتی را گوستاوو واگنین در ریباند تبدیل به گل کرد تا مسیر برد تیمش را فراهم کند. واگنین در شرایطی توانست پنجمین گل فصل خود را در این بازی بزند که حرکت‌های سریع و تکنیکی او بارها مدافعان گل‌گهر را به دردسر انداخت و موجب شد تا چندین بار روی او مرتکب خطا شوند.

 

هافبک‌: محمد پاپی (شمس‌آذر)

محمد پاپی بارها با استفاده از تکنیک و سرعت خود از مدافعان ملوان رد شد و خلق موقعیت کرد و مهره کلیدی تیمش در ایجاد موقعیت بود و بازی خوب او با زدن گل سه امتیازی کامل شد تا در جمع برترین‌ها نامش را ببیند.

 

هافبک‌: مهدی حسینی (تراکتور)

مهدی حسینی در ادامه روند درخشان خود در ترکیب تراکتور، توانست پنالتی منجر به گل اول تیمش را با فرار تا محوطه جریمه گل‌گهر بگیرد و در زمان پنالتی دوم تیمش هم پاس در عمق فوق‌العاده‌ای به محمد نادری بدهد تا روی او خطا اتفاق بیفتد. حسینی در کنار تاثیرگذاری روی دو پنالتی تراکتور، بیشتر نبردهای میانه میدان را از بازیکنان سیرجانی بُرد تا روز خوبی در ورزشگاه یادگار داشته باشد.

 

هافبک‌: حسین شنانی (صنعت نفت)

گل ارزشمندی در تقابل این هفته تیمش مقابل آلومینیوم به ثبت رساند و توانست یک امتیاز خوب و مهم برای تیمش در این هفته به ارمغان بیاورد و از شکست آبادانی‌ها در جدال حساس پایین‌ جدولی‌ها جلوگیری کند تا یکی از برترین‌های هفته بیست و هفتم باشد.

 

مهاجم: عیسی آل‌کثیر (پرسپولیس)

با وجود اینکه موقعیت‌های زیادی هدر داد و می‌توانست در دیدار این هفته مقابل هوادار شانس بالایی برای آقای گلی به دست بیاورد، اما دو گل حیاتی و سرنوشت‌ساز در مسیر ماندن تیمش در کورس قهرمانی لیگ برتر زد.

 

مهاجم: محمدرضا آزادی (نساجی)

محمدرضا آزادی که بهترین گلزن این فصل تیمش در لیگ برتر و آسیا بوده، در جدال 6 امتیازی با آبی‌های خوزستان دو گل حیاتی زد تا شادی را از جنوب به شمال ایران ببرد و امیدهایشان را زنده کند.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما