شناسهٔ خبر: 66651054 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برپایی ۴ دوره آموزشی صنایع دستی در مهدیشهر

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدیشهر از برگزاری آئین اختتامیه چهار دوره آموزش صنایع‌دستی در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

مهدی متقی۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با اعلام این خبر اظهار کرد: این دوره‌های آموزشی سوزن‌دوزی، گلیم‌بافی، چرم‌دوزی و پته‌دوزی با شرکت بیش از ۸۰ نفر از هنرمندان صنایع‌دستی در شهرستان مهدیشهر برگزار شد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدیشهر افزود: هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی ارتقای سطح دانش و توانمندسازی هنرمندان شهرستان مهدیشهر بوده است.

متقی گفت: این دوره ویژه شاغلان و هنرمندان با تدریس فاطمه امیر مجاهدی، کبری مجیدی فولادی، تدریس فاطمه بیرقی، گل نساء کسائیان با همکاری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مهدیشهر و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان برگزار شده است.

او با بیان اینکه برای شرکت‌کنندگان گواهی مهارت صادرشده است، گفت: دوره آموزشی سوزن‌دوزی، گلیم‌بافی، چرم‌دوزی و پته‌دوزی به مدت ۱۲۵ ساعت آموزش به‌صورت رایگان برای هنرمندان و شاغلان این حوزه برگزارشده است.

آئین اختتامیه برگزاری چهار دوره آموزشی صنایع‌دستی در مهدیشهر با حضور فرماندار شهرستان مهدی‌شهر، مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان، سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدیشهر و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد و در حاشیه این آئین از نمایشگاه بافته‌ها و دست دوخته‌های هنرمند در این دوره‌ها نیز بازدید به عمل آمد.
انتهای پیام

نظر شما