شناسهٔ خبر: 66650940 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ملی پوش پارادوومیدانی:

امیدوارم در مسابقات جهانی خوشرنگ‌ترین مدال را بگیرم

علیرضا مختاری گفت: ان‌شاء‌الله بتوانم با یک رکورد خوب خوشرنگ‌ترین مدال را در مسابقات جهانی پارادوومیدانی کسب کنم.

صاحب‌خبر -

علیرضا مختاری ملی پوش پارادوومیدانی درباره وضعیتش اظهار کرد:  در ابتدا درگذشت زنده یاد مسجدی  قهرمان پاراآسیایی و قهرمان جهان که رفیق و رقیب بنده در زمین مسابقه بود را به جامعه ورزش کشورمان تسلیت عرض می کنم. آن مرحوم برای مسابقات قهرمانی جهان که امشب عازم ژاپن هستیم داشت آماده می شد تا رکورد خوبی از خودش به جا بگذارد، اما متاسفانه اجل مهلتش نداد و به لقاء الله پیوست. به هر حال ما داریم برای مسابقات جهانی آماده می شویم.

او افزود: من سال گذشته در مسابقات جهانی پاریس  سهمیه پارالمپیک را کسب کردم و امسال هم در این مسابقات شرکت می کنم که پیش مسابقه ای برای رقابتها و آوردگاه بزرگ پارالمپیک می شود. ان شاء الله بتوانم با یک رکورد خوب خوشرنگ ترین مدال  را  در مسابقات جهانی کسب کنم. 

مختاری گفت: امسال همه شرایط خوب بوده است. از کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون جانبازان و معلولین و حاجی زاده رئیس انجمن پارادوومیدانی تشکر می کنم. حاجی زاده  اجازه داد تمریناتم را به صورت غیرمتمرکز در اصفهان انجام بدهم. این موضوع برای من خیلی خوب بود تا برنامه تمرینات خود را در اصفهان انجام بدهم. ان شاء الله بتوانم با گرفتن مدال خوب برای مسابقات پارالمپیک آماده شوم. از مردم کشورمان می خواهم که ما را دعا کنند.   

خبرنگار: مریم طایفه

نظر شما