شناسهٔ خبر: 66650441 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کاروان زیر سایه خورشید در راه ۴۸ استان و کشور خارجی + فیلم

مبلغ کاروان زیر سایه خورشید از صدور پیام وحدت و همدلی با سفر خادمان امام رضا (ع) در کاروان زیر سایه خورشید ‌به ۳۲ استان کشور و در ۱۶ کشور اسلامی در معیت پرچم متبرک رضوی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرقدس، دهه کرامت هرسال گروهی از خادمان حرم امام رضا (ع) در قالب کاروان زیر سایه خورشید به شهرهای مختلف ایران سفر می‌کنند و پیام وحدت و همدلی را به ارمغان می‌آورند.

 امسال نیز مانند سال‌های گذشته و با عنایت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) سفیران امام رئوف با حضور در شهرقدس در آستان مقدس امامزادگان حضرتین مورد استقبال قرار گرفتند و قدوم آن‌ها در معیت پرچم متبرک رضوی گلباران شد.

حضور در جمع کارگران، سالمندان و معلولین، نمازگزاران، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و علما و عیادت از بیماران بخشی از فعالیت‌ها و خدمات انجام شده خادمان امام رضا (ع) بود که همزمان با دهه کرامت حال و هوای شهر را امام رضایی کرد.

حجت‌الاسلام میرزایی پور مبلغ کاروان زیر سایه خورشید در خصوص رسالت این کاروان اظهار داشت: گروه‌های کاروان زیر سایه خورشید در استان تهران 44 کار ویژه در دهه کرامت انجام خواهند داد و هدف آن‌ها زیارت امام رضا (ع) از راه دور است و این پرچم حلقه وصل و بهانه‌ای برای برقراری ارتباط دلی با امام رئوف است.

مبلغ کاروان زیر سایه خورشید در پایان خاطرنشان کرد: امسال علاوه بر 32 استان ایران در 16 کشور اسلامی خادمان امام رضا (ع) در معیت پرچم متبرک رضوی سفر کرده و حتی درخواست‌هایی نیز از کشورهای اروپایی و آفریقایی شده است.

.

انتهای پیام/

نظر شما