شناسهٔ خبر: 66649805 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

به نقل از دیگران؛

ارزیابی عملکرد معاون سابق پارلمانی از نگاه نمایندگان

نظر نمایندگان مجلس درباره عملکرد معاون سابق پارلمانی رئیس‌جمهور

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - طبق آخرین تصمیم دولت «سیدمحمد حسینی» از معاونت پارلمانی ریاست جمهوری خداحافظی خواهد کرد و به‌عنوان مشاور اجتماعی و فرهنگی رئیسی منصوب می‌شود. ️جایش را نیز آنطور که شنیده می‌شود «سیدمحمود حسینی‌پور» استاندار سابق مازندران خواهد گرفت. 

رفتن حسینی از معاونت پارلمانی اما فرصت خوبی است برای ارزیابی عملکرد وی در این بخش لذا نگاهی داریم به اظهارنظر برخی نمایندگان مجلس در این باره. 

حسینی برای روابط حسنه میان دولت و مجلس تلاش زیادی کرد

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی می‌گوید: سید محمد حسینی در جایگاه معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تمام توان خود را برای ایجاد روابط مناسب و حسنه با مجلس به‌کار می‌گرفت./ ما در دوران مسئولیت حسینی در جایگاه معاونت پارلمانی همواره شاهد تلاش و پیگیری‌های مجدانه او برای انجام امور بودیم.

حسینی در انجام وظایفش کم نگذاشت

میرتاج الدینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس می‌گوید: سید محمد حسینی را به عنوان فردی اخلاق‌مدار، انقلابی، پرتلاش و پر توان می‌شناسیم که در انجام ماموریتش از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کرد./ حسینی در دوران مسئولیتش تمام توان خود را برای ایجاد تعامل سازنده بین دولت و مجلس و تداوم این تعامل به‌کار گرفت.

حسینی فردی آگاه و پرتلاش در امور پارلمانی بود

یوسفی عضو هیات رئیسه مجلس می‌گوید: سید محمد حسینی با شخصیت علمی و اخلاقی که داشت تمام تلاش خود را برای تعامل سازنده دولت و مجلس و پیگیری امور به‌ کار می‌گرفت.

حسینی توانست بین مجلس و دولت تعادل برقرار کند

حیدری نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می‌گوید: صبور بودن از ویژگی‌های سید محمد حسینی بود اما واقعیت این است که این جایگاه به اختیارات بیشتری نیاز دارد که او توانست این خلا را با حوصله، صبر، تعامل و همکاری پر کند.

حسینی پل ارتباطی مطمئن و مستحکم دولت و مجلس بود

الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می‌گوید: سید محمد حسینی پل ارتباطی مطمئن و مستحکم میان مجلس و دولت محسوب می‌شد و جا دارد از خدمات او قدردانی ویژه داشته باشیم.

حسینی فردی خوش‌سابقه برای انقلاب و نظام است

مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی می‌گوید: سید محمد حسینی سابقه خوبی در انقلاب و نظام دارد و در هر جایی که بوده توانسته در حد توان عملکرد خوبی از خود نشان دهد بنابراین عملکرد او را مثبت ارزیابی می‌کنم.

 

نظر شما