شناسهٔ خبر: 66649753 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پورحیدری : بازار بی‌التهاب گیلان، مدیون اصناف و کسبه پرتلاش است

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: انتظار ما از اصناف، رعایت ضوابط جاری کشور به ویژه عفاف و حجاب در داخل واحد صنفی می‌باشد. مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: انتظار ما از اصناف، رعایت ضوابط جاری کشور به ویژه عفاف و حجاب در داخل واحد صنفی می‌باشد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ تیمور پورحیدری در جمع روسای اتحادیه‌ها در سالن جلسات اتاق اصناف رشت؛ که پیرامون کد شناسه یکتا و حذف مجوزهای کاغذی بود،اظهار داشت: بازار بی‌التهاب گیلان، مدیون اصناف و کسبه پرتلاش است.

 وی با اشاره به کارنامه درخشان و قابل دفاع اصناف در خنثی سازی بحران‌های اجتماعی، عنوان کرد: همیشه از اصناف و بازاریان به حق دفاع کرده‌ایم لذا اصناف نیز به موضوعات مهم روز جامعه؛ از جمله مسئله عفاف توجه کنند تا از هجمه و ایجادحواشی بر اصناف کاسته شود.

 پورحیدری با بیان اینکه ارزیابی کشوری همواره بیانگر فضای آرام در بازار گیلان بوده است تصریح کرد: اصناف گیلان علیرغم فشارهای اقتصادی بسیار هوشمندانه و و با بصیرت هستند و کلیه اصناف، همگی بر رعایت قانون اتفاق نظر دارند.

رئیس کمیسیون نظارت مرکز گیلان به ضرورت اجرای ضوابط در داد و ستدهای اقتصادی در بستر سامانه‌ها تاکید نمود و گفت: قطعاً با ‌پیش بینی‌های انجام شده اجرای سامانه‌ای برخی امور؛ اثرات مطلوبی در وضعیت کسب و کارها در راستای عدالت اقتصادی به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به لزوم مدیریت و نظارت روسای اتحادیه ها بر نحوه فعالیت صنوف زیرمجموعه، صراحتاًتکلیف کرد: حتما به صورت سرزده از واحدهای صنفی به صورت مرتب بازدید نمائید چون این وظیفه در قانون بر عهده شماست و بارها گفته ایم رئیس اتحادیه تشریفاتی نمی خواهیم.

گفتنی است، تعداد ۴۸ اتحادیه صنفی در شهرستان رشت فعالیت دارند که روسای اتحادیه‌های آنها در این نشست که ویژه شناسه یکتا و تشریح مهلت حذف مجوز کاغذی و برخی چالشهای روز بود، حضور داشتند.

 

انتهای پیام/

نظر شما