شناسهٔ خبر: 66649436 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

در طرح نور تمرکز پلیس روی کانون‌های تولید بی‌عفتی است

سردار شرفی با تاکید بر اینکه ما مصمم به اجرای طرح نور در کشور هستیم، گفت: بیشترین تمرکز ما بر کانون‌های تولید بی‌عفتی در جامعه است.

صاحب‌خبر -
در طرح نور تمرکز پلیس بر کانون‌های تولید بی‌عفتی استسردار «محمد شرفی» جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، با بیان اینکه موضوع حجاب و اجرای طرح نور یک مطالبه عمومی بود، اظهار داشت: قاطبه مردم ایران از تغییر ظاهری که با سرعت و شتاب در جامعه پیش می‌رفت و یک مقدار هم‌ از خطوط قرمز عبور کرده بود، ابراز نگرانی کردند.
 
سردار شرفی با بیان اینکه بیشترین مطالبه مردمی و افکار عمومی از پلیس بود، گفت: پس از انتصاب سردار رادان به عنوان فرمانده کل انتظامی جلسات متعددی با مسئولین نظام برگزار شد و در نهایت طرح نور در جهت مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه عفاف و حجاب طراحی و به اجرا درآمد. 
 
وی با تاکید بر اینکه طرح نور ابعاد مختلفی دارد، گفت: طرح نور دارای ابعاد ایجابی و سلبی است؛ این طرح همزمان در کل کشور در حال برگزاری است اما بیشترین تمرکز ما بر کانون‌های تولید بی عفتی است. 
 
جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: خوشبختانه تا کنون مردم همکاری بسیار خوبی با پلیس داشتند؛ همچنین پلیس هوشمندانه و با فرماندهی صحیح در تمامی صحنه‌ها حضور دارد. 
 
سردار شرفی بیان کرد: طبعا بعضی‌ها موافق اجرای طرح نور و برخی‌ها مخالف این طرح‌ در کشور هستند. با این حال پلیس مصمم است در جهت احکام دین و مطالبات مردم این طرح را در سراسر کشور اجرا کند.
 
انتهای پیام/241
 

نظر شما