شناسهٔ خبر: 66648675 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری امتحانات پایان سال دانش آموزان خوزستانی

امتحانات پایانی دانش آموزان خورستانی از ۲۲ اردیبهشت در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

برگزاری امتحانات پایان سال دانش آموزان خوزستانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رییس اداره سنجش و ارزیابی تحصیلی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان شامگاه دوشنبه (٢۴ اردیبهشت) در گفتگو با خبر ۲۳ گفت:به علت اینکه خوزستان یک استان گرم است دو هفته زودتر امتحانات پایان سال زودتر شروع شده است.

روزبه باقرپور افزود:امتحانات پایه ششم از روز ۲۲ اردیبهشت شروع شده است و امتحانات سایر پایه‌های مقطع ابتدایی توصیفی است.

وی با اشاره به اینکه امتحانات دانش‌آموزان کوچ رو عشایری از ۱۲ اردیبهشت شروع شده است ادامه داد:آزمون‌های پایه ششم به جز دو درس ریاضی و علوم که ۳۰ اردیبهشت و اول خرداد به صورت کشوری برگزار می‌شود، هماهنگ منطقه‌ای است. 

رئیس اداره سنجش و ارزیابی تحصیلی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد:امتحانات پایه نهم نیز به جز سه درس فارسی، علوم و ریاضی که به صورت هماهنگ کشوری در روز‌های اول، ششم و ۱۳ خرداد برگزار می‌شود، استانی هستند. 

باقرپور بیان کرد:آزمون پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم که به صورت ملی برگزار می‌شود هم برای دانش آموزان و هم برای ما بسیار مهم است و نتایج این امتحانات تاثیر زیادی در کنکور دارد و همه تلاش و برنامه ریزی‌ها برای صیانت و مراقبت از این آزمون‌ها می‌باشد. 

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری امتحانات پایان سال تحصیلی به ویژه امتحانات نهایی در استان فراهم شده است، گفت:دانش آموزان بدون اضطراب و در آرامش کامل در این امتحانات شرکت نمایند.

نظر شما