شناسهٔ خبر: 66647359 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سمیعی: برخی به دنبال تخریب استقلال هستند

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در رابطه با مسائل مختلف این تیم صحبت‌هایی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در پایان دیدار با فولاد خوزستان که با پیروزی یک بر صفر استقلال همراه بود، اظهار داشت: برخی به دنبال تخریب استقلال هستند و  در چند روز گذشته بارها رفتارهای غیر قانونی داشتند اما هیچ برخوردی با آنها صورت نگرفته است.

او ادامه داد:  بازیکن حریف جلوی اتوبوس، هوادار را می زند، به دیگران توهین می کنند و هر چه می خواهند می گویند اما هیچ اتفاقی نمی افتد. اما زمانی که بازیکنان استقلال کوچکترین حرکتی می کنند همه به دنبال محروم شدن بازیکنان این تیم هستند و این ناعدالتی است. قانون باید برای همه یکسان باشد تا هیچ کس متضرر نشود.

سمیعی در خصوص حضور آتیلا حجازی در استقلال گفت:  در حال انجام کارها هستیم تا هر چه زودتر او به عنوان سرپرست در کنار تیم باشد.

او در خصوص ورزشگاه میزبان دیدار با پیکان تصریح کرد: متاسفانه برای این هم داستان درست کرده اند. بازی های حذفی شان را در تهران برگزار می کنند و به دنبال این هستند تا هوادارانشان در بازی حاضر باشند اما تا استقلال راجع به هفته آخر صحبت می کند همه شروع به داد و بیداد و اعتراض می کنند. امیدوارم مسئولین در این خصوص عدالت را رعایت کنند.

سمیعی خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد این موضوع را بررسی کنیم باید از اول فصل کارشناسی کنیم و نمی دانم چرا این صحبت ها مرتب انجام می شود و همه می دانند که چه تیمی از داوری سود برده است. بهتر است هر کسی در زمین فوتبال نتیجه بگیرد و نباید آنها به دنبال حاشیه سازی برای رقیب باشند بلکه باید خودشان بتوانند نتیجه لازم را به دست بیاورند.

نظر شما