شناسهٔ خبر: 66647102 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اشتباه فاجعه‌بار مارتینز:

بدترین گل‌به‌خودی فصل! (عکس)

لیورپول روی گل‌به‌خودی عجیب امیلیانو مارتینز، از استون ویلا جلو افتاد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در همان ثانیه‌های ابتدایی دیدار استون ویلا و لیورپول، شاگردان یورگن کلوپ با اشتباه فاجعه‌بار دیبو مارتینز، سنگربان آرژانتینی تیم اونای امری، به گل رسیدند.

در دیدار ماقبل پایانی لیورپول در لیگ برتر و آخرین بازی خارج از خانه یورگن کلوپ بر روی نیمکت قرمزها، این تیم در استادیوم ویلا پارک مهمان استون ویلاست.

از جنبه جدول این بازی حساسیت زیادی برای لیورپول ندارد، چرا که آنها از قبل رتبه سوم خود را قطعی کرده‌اند اما می‌خواهند با برد در دو بازی باقیمانده از این فصل، با بهترین شکل ممکن از مربی محبوبشان خداحافظی کنند.

در سمت دیگر این دیدار برای شاگردان امری اهمیت بسیار زیادی دارد. آنها می‌توانند با شکست لیورپول و کسب سه امتیاز بازی سهمیه چمپیونزلیگ خود را قطعی کنند و شانسی برای رسیدن تاتنهام به رتبه چهارم باقی نگذارند.

بازی اما طبق میل آنها پیش نرفت. در حالی‌که فقط یک دقیقه از آغاز دیدار گذشته بود، الیوت توپ را در سمت راست از محمد صلاح دریافت کرد. او در محوطه جریمه اقدام به سانتر توپ کرد. این ارسال به اندازه کافی خوب نبود و با یک برخورد جزئی با مدافع ویلا به سمت مارتینز رفت. با این حال این دروازه‌بان آرژانتینی که انتظار می‌رفت به راحتی به این موقعیت پایان دهد، با یک اشتباه بزرگ نتوانست توپ را در دستانش نگه دارد و باعث شد توپ به آرامی وارد دروازه شود و لیورپول به گل اول برسد.

2021593 2021595 2021594

نظر شما