شناسهٔ خبر: 66647054 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب:

جوی‌های آب در تمام مناطق لایروبی شوند

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب گفت: باید هر چه سریع‌تر جوی‌های آب در تمام مناطق سطح شهر لایروبی شده و وضعیت بهبود یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اسکندر سجادی در جلسه هفتگی شورای اسلامی شهر میاندوآب با طرح برخی مسائل و مشکلات شهری، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که همواره مطرح بوده؛ معضل جوی‌های آب در سطح شهر است که در این زمینه بارها تذکرات لازم به شهرداران داده شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب افزود: در این زمینه به شهردار وقت ۲ هفته فرصت دادیم تا لایروبی جوی‌های آب را انجام داده و به سرانجام برساند؛ ولی متأسفانه این موضوع عملیاتی نشد.

وی با بیان اینکه امروز لازم است تا در این زمینه نهضت لایروبی جوی‌های آب در سطح شهر انجام شده و بسیج عمومی شکل گیرد، گفت: باید هر چه سریع‌تر جوی‌های آب در تمام مناطق سطح شهر لایروبی شده و وضعیت بهبود یابد.

سجادی با اشاره به اینکه فضای سبز موضوع دیگری است که باید به آن پرداخته شود، تصریح کرد: واقعیت این است که وضعیت فضای سبز در پارک‌ها به‌ویژه پارک معلم مناسب نبوده و نیاز به رسیدگی دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب هم چنین با تأکید بر اینکه عدالت باید در تمام شرایط رعایت شود، اظهار کرد: واقعیت این است که از میدان امام خمینی (ره) تا کوی وکیل کندی قدمی برای شهر برداشته نشده است و لذا باید به این موضوع نیز توجه داشت.

وی با بیان اینکه قدردان زحمات شهردار هستیم، تصریح کرد: از شهردار می‌خواهیم تا این موضوعات را که از موضوعات مهم و مطالبات مردمی نیز هستند؛ مدنظر قرار داده و در مورد آنها اقدامات لازم را انجام دهد.

نظر شما