شناسهٔ خبر: 66646605 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در همایش کرمان آیدکس عنوان شد

تاکید معاون وزیر صمت بر توسعه زنجیره ارزش معادن استان کرمان

فاطمه افضلی

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: می‌توان زمینه‌های توسعه اقتصادی را با زنجیره‌های ارزش در زیر مجموعه‌های معادن بزرگ استان کرمان فراهم کنیم.

صاحب‌خبر -

فرشاد مقیمی امروز، ۲۴ اردیبهشت ماه در مراسم افتتاحیه دومین همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان «کرمان آیدکس۲۰۲۴» اظهار کرد: توسعه بدون حل مسئله امکانپذیر نیست و شناسایی و حل مسئله نیازمند توسعه منابع انسانی است و تمام شرکت‌های موفق که فعالیت‌های پیچیده و چندگانه دارند، توجه ویژه‌ای به منابع انسانی شان دارند.

وی افزود: هیچ خلاقیتی در شرایط آسایش اتفاق نیفتاده و اصولا خلاقیت‌ها در محدودیت‌ها بوده و محدودیت‌های امروز ما موجب شده به عنوان فرصت از دل آن توانمندی‌های زیادی به دست آوریم گرچه مشکلات زیادی تحمل کردیم.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در ادامه گفت: کرمان استانی است که توانممندی‌های زیادی در حوزه صنعت و معدن دارد و باید به زنجیره‌های تولید و ارزش بعد از این صنایع معدنی توجه شود.

وی با اشاره به توسعه‌های اتفاق افتاده و زنجیره‌های شکل گرفته در استان کرمان اظهار کرد: می‌توان زمینه‌های توسعه اقتصادی را با زنجیره‌های ارزش در زیر مجموعه‌های معادن بزرگ در استان فراهم کنیم.

مقیمی بیان کرد: الگوهای خوشه‌سازی را در سازمان صنایع کوچک داریم و این حوزه یکی از نکات قابل توجه در استان کرمان است.

 انتهای پیام

نظر شما