شناسهٔ خبر: 66646565 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرعامل خانه مطبوعات:

آئین نامه داخلی خانه مطبوعات قزوین تصویب شد

مدیرعامل خانه مطبوعات: مدیر خانه مطبوعات قزوین گفت: آیین نامه داخلی پنجمین دوره خانه مطبوعات با اکثریت آرا به تصویب اعضای هیات مدیره رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جلسه هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قزوین عصر دوشنبه با حضور اعضای هیات مدیره و بازرسان در محل سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برگزار شد.

اسماعیل معصومی مدیر خانه مطبوعات در این جلسه اظهار داشت:آیین نامه داخلی بر اساس بند هشت ماده 32 اساسنامه خانه مطبوعات پس از شروع به کار پنجمین دوره اعضای هیات مدیره بایستی نگارش و تهیه شده و به تصویب اعضا برسد.

معصومی تصریح کرد: این آئین نامه در 15 ماده و 116 بند و 26 تبصره در بهمن ماه سال گذشته نگارش و تهیه شد و در جلسه امروز هیات مدیره به تصویب و به امضاء اعضا هیات مدیره خانه رسید.

مدیرخانه مطبوعات قزوین یادآورشد: در این آئین‌نامه بندهای مهمی لحاظ شده که وظایف اعضای هیات مدیره، نحوه مدیریت جلسه، نحوه مذاکرات رسمی، رسیدگی به لوایح، نحوه تشکیل کمتیه‌ها و وظایف رئیس، نائب رئیس، دبیر و خزانه دار نیز مشخص شده است.

معصومی اظهار امیدواری کرد با رعایت قانون و اساسنامه از سوی رئیس و اعضاء هیات مدیره و برنامه ریزی های انجام شده شاهد موفقیت خانه مطبوعات در دوره پنجم برای دفاع از حقوق اهالی رسانه و توجه به مطالبات آنها و تحقق اهداف پیش بینی شده و اعتلای جایگاه این تشکل صنفی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما