شناسهٔ خبر: 66646302 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استقلال ۱ _ فولاد ۰

استقلال صدر جدول را از رقیب سنتی پس گرفت

در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر دو تیم استقلال و فولاد به مصاف یکدیگر رفتند و تقابل آن‌ها با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده پایتخت به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر، امروز _ دوشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت _ دو تیم استقلال و فولاد از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند و تقابل آن‌ها با نتیجه یک بر صفر به سود آبی پوشان پایتخت به پایان رسید.

هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های استقلال و فولاد

ورزشگاه: آزادی

داور: موعود بنیادی‌فر

اخطار: موسی کولیبالی (دقیقه ۳۳) فولاد، ابراهیم حصار (دقیقه ۲+۴۵) فولاد، امید حامدی‌فر (دقیقه ۴۹) استقلال، رافائل داسیلوا (دقیقه ۸۴ فولاد)، سامان تورانیان (دقیقه ۷۸) استقلال

اخراج:

گل‌ها: ایمان سلیمی (دقیقه ۵۸) استقلال

ترکیب اولیه تیم استقلال:

سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، زبیر نیک نفس، امید حامدی فر، ابوالفضل جلالی، میلاد فخرالدینی، رافائل سیلوا، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو
سرمربی: جواد نکونام

ترکیب اولیه تیم فولاد:

شهاب گردان، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، شاهین توکلی، وحید حیدریه، حمید بوحمدان، سینا مریدی، لوکاس کاندیدو، محمد علی‌نژاد، ساسان انصاری و ابراهیم حصار

سرمربی: عبدالله ویسی

دقایق حساس:

دقیقه ۶ _ ماشاریپوف با یک پاس تماشایی بلانکو را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما شوت این بازیکن پس از برخورد به فولادی‌ها راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۱_ شوت سنگین ماشاریپوف با اختلاف از کنار دروازه گردان بیرون رفت.

دقیقه ۲۰_ شوت محکم و سنگین زبیر نیک‌نفس با اختلاف اندک و به شکلی خطرناک از کنار دروازه فولاد گذشت.

دقیقه ۲۳_ حرکت پا به توپ مهرداد محمدی باعث بازیکنان آبی پوش در موقعیت گلزنی قرار بگیرند، اما شوت این بازیکن ثمری برای شاگردان نکونام نداشت.

دقیقه ۲۷_ ارسال ابوالفضل جلالی از روی ضربه کرنر، مهرداد محمدی را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما ضربه سر این بازیکن توسط گردان مهار شد.

دقیقه ۳۷_ بازیکنان استقلال در رو صحنه فرصت باز کردن دروازه فولاد را داشتند، اما شهاب گردان ابتدا شوت محمدی را دفع کرد و در مرحله بعد نیز شوت جلالی از کنار دروازه فولاد بیرون رفت.

دقیقه ۴+۴۵_ شوت بلانکو در محوطه جریمه فولاد توسط گردان مهار شد.

دقیقه ۴۷_ شوت سنگین و زیبای ابراهیم حصار به تیرک دروازه استقلال برخورد کرد.

دقیقه ۵۴_ شوت مستقیم و زمینی مهرداد محمدی از روی ضربه ایستگاهی توسط شهاب گردان مهار شد.

دقیقه ۶۴ _ ضربه سر خطرناک سیلوا توسط شهاب گردان به کرنر رفت.

دقیقه ۷۴ _ ضربه سر خطرناک کاندیدو به سمت دروازه استقلال با واکنش خوب حسینی همراه بود.

دقیقه ۵+۹۰ _ حرکت تیمی بازیکنان فولاد باعث شد پریرا در موقعیت گلزنی قرار بگیرد، اما ضربه این بازیکن با اختلاف اندک از بالای دروازه استقلال بیرون رفت.

دقیقه ۶+۹۰ _ حرکت پا به توپ بابایی باعث بلانکو در موقعیت تک به تک به گردان قرار بگیرد، اما ضربه این بازیکن با دخالت دروازه‌بان فولاد به کرنر رفت.

نظر شما