شناسهٔ خبر: 66646276 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

رصد بازار خودروهای داخلی

کاهش 10 میلیونی قیمت این دو خودرو/ بازار همچنان نزولی+ جدول قیمت

اقتصادنیوز: مشاهدات بازار نشان می‌دهد، قیمت اکثر خودروهای داخلی امروز با کاهش همراه بود و برخی از خودروها هم تغییر قیمت نداشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز؛ روند نزولی قیمت خودروهای داخلی از ابتدای هفته زده شد و اغلب پرطرفدارهای داخلی و مونتاژی شکل کاهشی به خود گرفته بودند، فعالان بازار خودرو کاهشی شدن نرخ دلار و عقبگرد آن از کانال 60 هزار تومان را یکی از دلایل افت قیمت در بازار می‌دانند و معتقدند روند کاهشی قیمت دلار موجب شده تا متقاضیان خرید به امید کاهش بیشتر دست از خرید بکشند.

ارزیابی‌ها نشان می‌دهد بیشترین کاهش قیمت در بازار امروز به «شاهینG» و «تارا اتوماتV2» اختصاص داشت و این دو خودرو با کاهش 10 میلیونی قیمت‌گذاری شدند.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس توربو اتومات»، «پژو207 پانوراما اتوماتیک»، «هایماS7»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

بر اساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز در بازار «دنا پلاس توربو اتومات» یک میلیارد و 25 میلیون تومان قیمت خورد و نسبت به روز هفته گذشته افتی 5 میلیون تومانی داشت. با بررسی بازار می‌‌توان گفت «پژو207 پانوراما اتوماتیک» هم بدون تغییر در بازار 910 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. از سوی دیگر «هایما S7» هم در بازار یک میلیارد و 670 میلیون قیمت گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. از سوی دیگر در میان ایران خودرویی‌ها «تارا V2 اتومات» امروز 970 میلیون تومان قیمت گذاری شد و کاهش 10 میلیونی را ثبت کرد. «رانا پلاس» هم 622 میلیون تومان در بازار قیمت خورد و افت 8 میلیونی داشت. از سوی دیگر، در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو پارسLX» هم در بازار با افت پنج میلیونی850 میلیون قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت.

اقتصاااد 24

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز «شاهینG» در بازار 735 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افت 10 میلیونی داشت. در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار 451 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افتی سه میلیون تومانی را ثبت کرد و «کوییک دنده‌ای S» هم که روز گذشته بیشترین کاهش در میان پرطرفدارهای داخلی را داشت، امروز بدون تغییر 429 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر، ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تیبا هاچ‌بکEX» هم  در بازار 420 میلیون تومانی ماند و تغییر قیمت نداشت. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم امروز 440 میلیون تومان قیمت‌ خورد و کاهش 3 میلیون تومانی در بازار داشت. «اطلس» خودرو جدید سایپا هم با کاهش 3 میلیونی در بازار امروز 580 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اقتصاد 24

نظر شما