شناسهٔ خبر: 66645505 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

مروجان کتابخوانی هشترودی در دیدار با قائم مقام نمایشگاه کتاب؛

همیشه منتظر کتاب‌های جدید هستیم

رئیس آموزش و پرورش شهرستان هشترود، در دیدار با قائم مقام نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ از انتظارشان برای دریافت کتاب‌های جدید گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) علی رمضانی در دیدار با مروجان کتاب آموزش و پرورش هشترود آذربایجان شرقی ضمن خوشامدگویی به مهمانان این جلسه گفت: خیلی خوشحالیم که دوستان در شهرستان هشترود از طرح مروجان کتاب استقبال کردند. به همه دانش‌آموزان سلام ما را برسانید.

وی با اشاره به اینکه شعار امسال نمایشگاه «بخوانیم و بسازیم» است، بیان کرد: بهتر است مروجان کتاب و کتابخوانی هم شعاری برای خود انتخاب کنند چون شعار به کار هویت می‌بخشد.

رمضانی افزود: مروجان کتابخوانی حس و حال کتابخوانی را به شهرهای اطراف خود تسری دهند.

حاضرین در این نشست به استقبال پرشور دانش‌آموزان از کتاب‌های ارسالی به آموزش و پرورش هشترود اشاره کردند و گفتند که همیشه منتظر کتاب‌های جدیدی برای مطالعه هستند.

مدیر کافه کتاب هشترود استقبال دانش‌آموزان از این طرح را قابل توجه توصیف کرد و گفت: از دل کارگاه‌های نویسندگی، نویسندگان کوچک با توانایی‌های بسیار کشف شده‌اند و نیازمند حمایت‌های بیشتر هستند.

در ابتدای این نشست نماینده رئیس آموزش و پروش شهرستان هشترود، لوح تقدیری به پاس تقدیر از زحمات خانه کتاب و ادبیات ایران، به مدیرعامل آن اهدا کرد.

همچنین در این نشست مسائل و مشکلات در زمینه ترویج کتاب و کتابخوانی از سوی مروجان کتاب با مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در میان گذاشته شد.

به گزارش ایبنا، سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه kebab.ir به صورت مجازی ادامه دارد.

نظر شما