شناسهٔ خبر: 66645340 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حماس اظهارات جنجالی سناتور آمریکایی را محکوم کرد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به اظهارات لیندسی گراهام سناتور آمریکایی که خواستار بمباران غزه با بمب اتم شده بود، واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد: اظهارات لیندسی گراهام، اوج انحطاط اخلاقی این سناتور آمریکایی و ذهنیت مبتنی بر نسل‌کشی و استعمارگری او و طیفی از سیاستمداران آمریکایی را نشان می‌دهد که با نسل‌کشی به دور از اخلاق رژیم صهیونیستی و ارتش اشغالگر علیه غیرنظامیان فلسطینی کاملا همسو است.

این جنبش مقاوم فلسطینی افزود: ما در حماس این اظهارات را که در چارچوب اظهار دوستی و وفاداری به رژیم اشغالگر صهیونیستی بیان شده و گویندگان آن را در نسل‌کشی علیه مردم غزه شریک می‌گرداند، محکوم می‌کنیم.

جنبش حماس همچنین، آزادگان جهان را به محکوم کردن این مواضع و ادامه فشار بر رژیم صهیونیستی برای توقف جنگ، نسل‌کشی و به گرسنگی کشاندن مردم غزه فراخواند.

پیشتر؛ لیندسی گراهام سناتور جمهوریخواه آمریکایی به رژیم اشغالگر صهیونیستی پیشنهاد داد همانند اقدام آمریکا در بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی در ژاپن، نوار غزه را با بمب اتم مورد حمله قرار دهد. 

<div id="video-display-embed-code_11109177"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4233169/11109177?width=600&height=350"></script></div>
 

نظر شما