شناسهٔ خبر: 66645193 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

فراخوان پلیس برای تعویض پلاک‌های سوخته و دارای نقص

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور فراجا از فراخوان این پلیس برای تعویض پلاک‌های سوخته و دارای نقص در خوانایی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، سرهنگ علی محمدی درباره آن‌دسته از پلاک‌هایی که دارای تیرگی شده و اصطلاحا سوخته‌اند، گفت: در سال ۱۳۹۳  تعدادی پلاک صادر شد که بخشی از آنها دارای مشکلاتی در جنس بودند که این پلاک‌ها به مرور دچار سوختگی شدند. ما همان زمان فراخوانی زده و این پلاک‌ها را به شکل رایگان عوض کردیم. همچنین جنس این پلاک‌ها نیز عوض شد.

وی درباره خودروهایی که همچنان دارای چنین پلاک‌هایی بوده و نسبت به تعویض آن اقدام نکرده‌اند، نیز گفت: آن دسته از خودروهایی که سال ۹۳ پلاک بر رویشان نصب شده و دارای این مشکل هستند، باز هم می‌توانند به مراکز تعویض پلاک مراجعه کرده و نسبت به تعویض رایگان پلاک خود اقدام کنند. همچنین اگر در مواردی در سال‌های دیگر نیز پلاک چنین مشکلی داشته امکان تعویض رایگان آن وجود دارد.

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور فراجا درباره آن‌دسته از پلاک‌هایی که عمدا از سوی مالک دچار سوختگی یا ناخوانایی شده‌اند، نیز گفت: اگر پلاکی هم بعد از سال ۹۳ نصب شده و افراد عمدا کاری کرده‌اند، امکان تعویض آن وجود دارد، اما دیگر این تعویض رایگان نخواهد بود. 

محمدی تاکید کرد که تاپایان همین ماه فرصت برای مراجعه به مراکز تعویض پلاک و تعویض پلاک‌های سوخته وجود دارد. 

نظر شما