شناسهٔ خبر: 66644567 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آیت الله بهجت فومنی الگویی بی بدیل برای جوانان

رئیس مجمع نمایندگان طلاب کشور گفت: زندگی سراسر معنوی حضرت آیت الله العظمی بهجت فومنی بهترین الگوی جوانان برای توسعه فرهنگی، اخلاقی و دینی جامعه است.

صاحب‌خبر -

آیت الله بهجت فومنی الگویی بی بدیل برای جوانانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر در همایش طلاب و روحانیون گیلان که در آستانه سالگرد ارتحال حضرت آیت الله بهجت فومنی در مسجد پیامبر اعظم شهرک امام فومن برگزار شد افزود: صیانت نفس، مجاهد، سیر و سلوک عرفانی و زندگی سراسر معنوی حضرت آیت الله العظمی بهجت فومنی بهترین الگوی جامعه اسلامی بویژ نوجوانان و جوانان برای توسعه فرهنگی، اخلاقی و دینی جامعه است.
وی آیت الله بهجت را از یاوران ولایت و رهبری دانست و افزود: این عالم ربانی در کنار زندگی سراسر معنوی خود هموار دشمن استکبار جهانی و یاری صدیق برای اسلام، انقلاب اسلامی و رهبری بود و در سال‌های دفاع مقدس هم توجه خاصی به رزمندگان اسلام داشت.
رئیس مجمع نمایندگان طلاب کشور با اشاره به خدمات علمی و فرهنگی حضرت آیت الله العظمی بهجت فومنی خاطر نشان کرد: این عالم جلیل القدر در طول حیات طیبه اش با تربیت شاگردانی برجسته و آثار علمی و فرهنگی خدمات چشمگیر به جامعه اسلامی تقدیم کرد.

نظر شما