شناسهٔ خبر: 66644444 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تشییع پیکر شهید حجت کاروان واجاری در رودسر

پیکر شهید حجت کاروان واجاری صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم در رودسر تشییع و در زادگاهش آرام گرفت.

صاحب‌خبر -
<div id="video-display-embed-code_11109109"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4233127/11109109?width=400&height=300"></script></div>

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ پیکر شهید حجت کاروان واجاری صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و جمعی از مسئولان، از مقابل سپاه ناحیه رودسر تا میدان شهرداری این شهر تشییع و پس از انتقال به روستای خیاط محله بخش چابکسر در گلزار شهدای این روستا به خاک سپرده شد.
پیکر این شهید والامقام سال گذشته در منطقه زبیدات عراق تفحص و به میهن اسلامی بازگشت و از طریق آزمایش دی ان‌ای شناسایی شد.
پیکر شهید تازه تفحص شده حجت کاروان روز شنبه ۲۲ اردیبهشت نیز بر روی دستان مردم رشت از مقابل سپاه ناحیه رشت در میدان پاسداران تا فرهنگ این شهر تشییع شده بود.
مردم ولایتمدار گیلان در شهر‌های مختلف استان در چند روز گذشته با برگزاری آیین‌های ویژه با پیکر شهید حجت کاروان واجاری وداع کردند.
مردم بندر انزلی، رشت، کوچصفهان و بخش سنگر از جمله شهر‌های بودند که در این چند روز میزبان این فرزند شهید تازه به وطن بازگشته پس از ۳۷ سال انتظار بودند.
سرباز شهید حجت کاروان واجاری، ٢٩ آذر سال ۶۶، در منطقه زُبیدات به شهادت رسید و پیکر وی پس از گذشت ٣۷ سال در عملیاتی تفحص و از طریق دی ان‌ای (DNA) شناسایی و به میهن بازگشت.

نظر شما