شناسهٔ خبر: 66643993 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

استاندار فارس:

مدیران، پاسخگوی مطالبات مردم باشند

استاندار فارس گفت: براساس اعتقاداتمان، مدیران جامعه باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند و شهروندان استان این توقع به حق را باید داشته باشند که به هر اداره‌ای که مراجعه کردند، دفتر ارتباط مردمی باید پاسخگوی مردم باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در حاشیه برگزاری میز خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس اعتقاداتمان، مدیران جامعه باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند و شهروندان استان این توقع به حق را باید داشته باشند که به هر اداره‌ای که مراجعه کردند، دفتر ارتباط مردمی باید پاسخگوی مردم باشد و مدیران کل دستگاه‌ها هم باید هر هفته میزخدمت برگزار کنند.
وی با اشاره به اینکه گاهی اوقات پیش می‌آید که برخی مطالبات مردمی چندوجهی است و یک مدیرکل نمی‌تواند به تنهایی پاسخگوی اینگونه مشکلات باشد، تصریح کرد: در این موارد، مدیران در جلسه ماهانه در استانداری این معضلات را مطرح کرده و پاسخ می‌گیرند؛ و در استانداری هم هر هفته میزخدمت برگزار می‌شود.
ایمانیه با اشاره به نامه‌های مردمی در سفر ریاست جمهوری و عدم پاسخگویی به بسیاری از این نامه‌ها، تاکید کرد: حوزه بازرسی و رسیدگی به شکایات مسئولیت رسیدگی به نامه‌های مردمی در سفر ریاست جمهوری را به عهده دارد و اگر احیانا مواردی از طریق سامانه سامد به مدیران ارسال شده و پاسخی داده نشده، از طریق حوزه بازرسی دنبال می‌شود.
استاندار فارس با بیان اینکه بعضی از این مشکلات ممکن است در حوزه اختیارات یک مدیر نباشد، تصریح کرد: این موارد را جمع‌بندی و در هیئت دولت منعکس می‌کنیم تا رفع مشکل شود.
انتهای پیام/

نظر شما