شناسهٔ خبر: 66643961 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه ولی عصر عج خوزستان ؛

روابط عمومی می‌تواند با ارایه محتوا با کیفیت، مخاطب را جذب و قانع کند

سردار شاهوار پور در آیین گرامیداشت روز روابط عمومی در سپاه ولی عصر(عج): باید با تحول و نوآوری در عرصه اطلاع رسانی، محتوا را با کیفیت بهتر نشر داد و در جهتی که امروز بتواند مخاطب را جذب و قانع کند حرکت نمایید.

صاحب‌خبر -

سردار سرتیپ حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) در مراسم روز روابط عمومی که از سوی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در سالن اجتماعات مجتمع فجر برگزار شد، گفت: شاهد تلاش ها و مجاهدت های همه در عرصه اطلاع رسانی هستیم و همه اقداماتی که در عرصه میدان انجام می‌شود، اگرکه انعکاس نیابد مردم بی اطلاع می‌مانند و سپاه به این دلیل که از دل مردم برخواسته مردم پیگیر اقدامات شان هستند.

او افزود: مردم به دنبال این هستند که رسالتی که از روز اول حضرت امام برای ما تعریف کرد و رهبر انقلاب انتظار دارند برآورده می شود یا خیر.

سرتیپ شاهوار پور ادامه داد: عملیات وعده صادق که انجام شد مردم را شگفت زده کرد و با یک بیانیه که روابط عمومی سپاه منتشر کرد، انفجاری شروع شد و ماه ها و سالها ادامه دارد که اگر این انعکاس نبود مردم بی اطلاع بودند.

او اضافه کرد: پیشتر نیز اقداماتی انجام شد که تاثیری نداشت اما در این بیانیه اقتدار تقویت شد و انعکاس خوبی یافت.

سرتیپ شاهوار پور به جنگ های قدیمی اشاره کرد که ۴ ستون داشتند، اما کم کم پی بردند که یک ستون کم است تا همزمان که بار روانی را در جامعه کاهش می‌دهد و آرامش ایجاد میکند در عین حال در دل دشمن ترس ایجاد نماید.

او بیان کرد: این ستون باقی مانده همان «ستون پنجم» است که روز به روز توسعه یافت و در فضای شنیداری و تصویری متمرکز شده و هر چه داده ها مردم را به سمت مسئله‌ای متمرکز کند بهتر است و باید این طبل صدای بیشتری داشته باشد در جمع آوری و ایجاد یک فضای مطلوب در جامعه که بتواند سازمان را به سمت جلو حرکت دهد.

سردار حسن شاهوار پور یادآرو شد: باید با تحول و نوآوری در عرصه اطلاع رسانی، محتوا را با کیفیت بهتر نشر داد و در جهتی که امروز بتواند مخاطب را جذب و قانع کند حرکت نماید.

نظر شما