شناسهٔ خبر: 66643825 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افتتاح بازار دام شهرستان میان جلگه

بازار دام شهرستان میان جلگه به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -
افتتاح بازار دام شهرستان میان جلگه
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار شهرستان میانجلگه گفت:  از سال ۱۳۹۹ و بعد از تعطیلی و انتقال بازار دام نیشابور که در محدوده شهرستان تازه تاسیس میان جلگه واقع شده بود، به علت مسافت زیاد و نیز تحمیل هزینه‌های بسیار زیاد نقل و انتقال دام ها به بازار جدید، مشکلات زیادی برای دامداران میان جلگه ایجاد شده بود.
 
 حسین عبدی افزود: این مشکلات به حدی بود که بخش زیادی از دامداری شهرستان میانجلگه در معرض نابودی قرار گرفته بود، بنابراین با اتحاد و همدلی مردم و مسئولان، از سه سال قبل، پیگیر ساخت یک بازار بزرگ دام در شهرستان میان جلگه شدیم که این بازار با تلاش همگان، ساخته و افتتاح شد.
 
 وی با اشاره به اینکه زمین سه هکتاری برای ساخت این بازار به همت اداره منابع طبیعی اختصاص یافته است، افزود: هزینه ۱۵ میلیارد تومانی ساخت این بازار نیز توسط سهامداران شرکت تعاونی بازار دام میان جلگه تامین شده است.
 
 فرماندار میان جلگه اظهار کرد: ظرفیت این بازار روزانه تعداد دو هزار و ۵۰۰ راس دام سبک و ۵۰۰ راس دام سنگین است و خدمات این بازار علاوه بر میان جلگه و نیشابور به دامداران بیش از ۱۰ شهرستان اطراف نیز ارائه می‌شود.
 
 وی در پایان تصریح کرد: بازار دام شهرستان میانجلگه در فاصله هفت کیلومتری شهر عشق آباد ساخته شده است و از فردا (25 اردیبهشت) یعنی یک روز بعد از افتتاح، آماده فعالیت و پذیرش دام دامداران است.
 
 
عکس از: علی سعادتمند
افتتاح بازار دام شهرستان میان جلگه افتتاح بازار دام شهرستان میان جلگه افتتاح بازار دام شهرستان میان جلگه افتتاح بازار دام شهرستان میان جلگه افتتاح بازار دام شهرستان میان جلگه افتتاح بازار دام شهرستان میان جلگه افتتاح بازار دام شهرستان میان جلگه

نظر شما