شناسهٔ خبر: 66643681 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توزیع حدود پنج هزار تن انواع کود یارانه‌ای در جنوب آذربایجان‌ غربی

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان‌ غربی گفت: حدود پنج هزار تن انواع کود یارانه‌ای در جنوب آذربایجان غربی توزیع شده است.

صاحب‌خبر -

توزیع حدود پنج هزار تن انواع کود یارانه‌ای در جنوب آذربایجان‌ غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد؛ مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان‌ غربی گفت: کارگزاران جنوب استان  در فروردین ماه امسال، بیش از چهار هزار و ۷۰۰ تن انواع کود کشاورزی را در شهرستان‌های مهاباد، اشنویه، بوکان، سردشت، پیرانشهر، شاهین‌دژ، تکاب، میاندوآب، باروق، چهار برج و نقده بین کشاورزان توزیع کرده‌اند.

محمود مظلومی افزود: این مقدار کود توزیعی شامل بیش از سه‌هزار و ۳۰۰  تن کود ازته، ۶۵۵ تن کود فسفاته و ۷۵۷ تن کود پتاسه است. 

مظلومی‌ اظهارکرد: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی یکی از مهم‌ترین شرکت‌های زیرمجموعه وزارت جهادکشاورزی است که به‌ عنوان نخستین و بزرگ‌ترین زنجیره تأمین و توزیع نهاده‌های کشاورزی در ایران، وظیفه بسیار مهم تهیه، تأمین و توزیع انواع نهاده‌های کشاورزی شامل کود‌های یارانه‌ای، سم و بذر را در سطح کشور بر عهده دارد و این شرکت تاکنون این وظیفه حساس خود را به بهترین نحو ممکن در سطح استان انجام داده و توانسته است تمامی کود‌های مورد نیاز بخش کشاورزی استان را به موقع تأمین نموده و در اختیار کشاورزان قرار دهد.

نظر شما