شناسهٔ خبر: 66642958 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل هواشناسی گیلان اعلام کرد;

کاهش ۱۵ درجه‌ای دما در گیلان؛ احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها

مدیرکل هواشناسی گیلان اعلام کرد; مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان گفت: با شدت گرفتن بارش‌ها برای امروز و فردا احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها دور از انتظار نیست و در این مدت شاهد کاهش هشت الی ۱۵ درجه‌ای دما در گیلان خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از رشت، محمد دادرس با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان اظهار کرد: با شدت گرفتن بارش‌ها برای امروز و فردا احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها دور از انتظار نیست و در این مدت شاهد کاهش هشت الی ۱۵ درجه‌ای دما در گیلان خواهیم بود.

وی با اشاره به ورود سامانه بارشی از اواخر بامداد روز گذشته به گیلان گفت: توجه به ورود این سامانه بارشی تا پایان هفته بارندگی رگباری و شدید، ابرناکی، مه آلود بودن هوا، وزش باد، رعد و برق و تگرگ از دیگر شرایط جوی در این مدت است.

مدیرکل هواشناسی گیلان با درخواست از کشاورزان در خصوص رعایت نکات ایمنی در باغات خود گفت: از کشاورزان درخواست دارم با توجه به شدت بارش‌ها ورودی و خروجی شالیزارهایشان را مدیریت و از خسارت‌های احتمالی پیشگیری کنند.

دادرس با بیان اینکه هم اکنون دمای هوای شهر رشت مرکزاستان ۲۶ درجه سلسیوس است و در ساعت اوج گرما به ۳۱ درجه سلسیوس می‌رسد گفت: رطوبت این شهر ۵۰ درصد است.

 

انتهای پیام/

نظر شما