شناسهٔ خبر: 66642927 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

۴۱۶ کیلوگرم "شیشه" در یزد کشف شد

فرمانده انتظامی استان یزد از انهدام باند وارد کننده موادمخدر و کشف ۴۱۶ کیلوگرم "شیشه" و دستگیری پنج نفر در این زمینه خبر داد.

صاحب‌خبر -


به گزارش تابناک به نقل از پلیس، سردار "عباسعلی بهدانی فرد" اظهار کرد: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد مشخص شد قاچاقچیان، مقادیری موادافیونی را از مرزهای شرقی کشور به یزد انتقال و قصد دارند پس از دپو و نگهداری، آن را به مرزهای غربی کشور منتقل کنند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با تلاش شبانه روزی و رصد دقیق جاده های استان یزد، اعضای این باند را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه ۵ نفر از آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: ماموران انتظامی ۴۱۶ کیلوگرم موادمخدر از نوع "شیشه" را کشف و ۲ دستگاه خودرو سواری مربوط به سوداگران مرگ را توقیف کردند.

این مسوول ارشد انتظامی با بیان اینکه سوداگران مرگ محموله شیشه را از مرزهای شرقی کشور تهیه و یزد را به عنوان استانی برای عبور انتخاب کرده اند خاطرنشان کرد: ماموران پلیس استان یزد در مبارزه با موادمخدر بسیار خوب عمل کرده اند به نحوی که در سال گذشته نیز ۵۴ باند اصلی تهیه و توزیع موادافیونی را متلاشی کرده اند.

سردار بهدانی فرد برخورد با خرده فروشان موادمخدر و معتادان متجاهر را از دیگر رویکردهای پلیس برشمرد و گفت: برخورد با خرده فروشان و معتادان ولگرد مورد مطالبه مردم است که در سال جاری اقدامات پلیس یزد در این خصوص شدت گرفته است.

نظر شما