شناسهٔ خبر: 66642585 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رئیس سازمان غذا و دارو در پاسخ به دانشجو:

نگرانی ما درباره فروش اینترنتی تجهیزات پزشکی درز و نشر سوابق است+فیلم

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: در بحث فروش اینترنتی تجهیزات پزشکی متاسفانه برخی از پلت فرم‌ها اطلاعات را به بیرون نشر دادند و نگرانی ما هم همین موضوع بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حیدر محمودی، رئیس سازمان غذا و دارو در نشست خبری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندان پزشکی، آزمایشگاهی «ایران هلث ۱۴۰۳» و در پاسخ به خبرگزاری دانشجو گفت: بحث فروش اینترنتی در تجهیزات پزشکی اگر از اداره کل مجوز داشته باشند مشکلی نیست، ولی عمده مشکل ما روی اطلاعات بوده است.

محمود افزود: بحث آئین نامه دارورسانی درب منزل اگر منظور شما باشد اختلاف نظر ما این بود که سابقه پلت فرم‌هایی که اطلاعات را متاسفانه به بیرون نشر دادند کم نبوده است و ما نگران این بودیم که در حوزه سایر اقلام هم اگر این کنترل شده نباشد اطلاعات نشر پیدا کند.

وی ادامه داد: یک چارچوب را جمع بندی کردیم که در قالب آن چارچوب بتوانیم بحث را مدیریت کنیم طبیعتا اگر تحت نظر وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو باشد مدیریت می‌شود.

محمودی گفت: امیدوارم دستگاه‌هایی که به آن‌ها این مسئله ارتباطی ندارد دخالت نکنند.

 

<div id="video-display-embed-code_2275343" ><script type="text/JavaScript" src="https://snn.ir/fa/news/play/embed/1146178/2275343?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما