شناسهٔ خبر: 66641956 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

بازدید رئیس هیأت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید از پروژه‌های فاز ۱۱ پردیس

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از پروژه‌های درحال ساخت فاز ۱۱ پردیس به بررسی و رفع مشکلات و مسائل موجود پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت عمران شهرهای جدید، سعید غفوری رئیس هیأت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید صبح امروز ۲۴ اردیبهشت به همراه مختار محمدی عضو هیأت‌مدیره و معین ویژه پردیس و خلیل محبت‌خواه مدیرعامل شرکت عمران پردیس ضمن بازدید از پروژه‌های در حال اجرای شهر جدید پردیس در جلسه‌ای با پیمانکاران بخش ساخت و محوطه‌سازی فاز ۱۱  به بررسی مشکلات و مسائل موجود پرداخت.

غفوری در این جلسه با اشاره به این نکته که موضوعات مالی مرتبط با پردیس با کمک صندوق ملی مسکن در حال رفع بوده و به زودی گشایش‌های بزرگی در خصوص پرداخت مطالبات به ویژه در فاز ۱۱ حاصل خواهد شد، گفت: نشست‌هایی با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیئت عامل صندوق ملی مسکن در خصوص پیگیری موضوعات مالی انبوه‌سازان و پیمانکاران پروژه‌های عمرانی پردیس برگزار شد. با نظر مساعد وزیر راه و شهرسازی به زودی اتفاقات مثبت دیگری را نیز در خصوص پرداخت مطالبات پیمانکاران شاهد خواهیم بود.

وی با تأکید بر اینکه شهریور ۱۴۰۳ آخرین فرصت برای تکمیل تمامی پروژه‌های مسکن مهر بلامعارض در پردیس است، گفت: اکنون فرصت کار و همکاری متقابل شرکت عمران با پیمانکاران فراهم است و بدون هیچ تعللی باید تمامی پروژه‌ها از حداکثر ظرفیت خود استفاده کنند و با اضافه کردن شیفت‌های کاری، مطابق با تعهدات و برنامه زمان‌بندی، پروژه‌های خود را به اتمام برسانند.

گفتنی است مواردی از جمله تسریع در رسیدگی به صورت‌وضعیت‌ها، پیگیری پرداخت مطالبات مالی، تهاتر مطالبات و اعمال تعدیل به پروژه‌ها از جمله مهم‌ترین موضوعات مورد پیگیری توسط پیمانکاران و انبوه‌سازان در این جلسه بود.

غفوری همچنین در جلسه ای دیگر با حضور فرماندار، فرمانده سپاه پاسداران شهرستان و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران پردیس به پیگیری و بررسی موضوعات مرتبط با تصفیه‌خانه فاضلاب، آرامستان پردیس و پایش تصویری پروژه‌های عمرانی در این شهر جدید پرداخت.

نظر شما